15 octombrie 2009

De prin tari straine...


Am ras de colegul Iulian ca a mancat scoicile vii din decor, dar nici eu, nici Varu' (colegul meu operator) nu suntem mai breji. Am fost anul trecut in cantonament cu Steaua, in Austria, in Velden am Worther See. Acolo stateam la o pensiune minunata - Landhotel Marienhof (http://www.landhotel-marienhof.at/home-en.html) , ca din povesti (vezi foto). Avea pana si o mini gradina zoologica, cu poneiuti si caprite.




Ei biiine, acolo aveam in fiecare dimineata un mic dejun senzational, cu tot felul de bunatati si delicatese. Si printre si chiar pe ele erau tot felul de ierburi colarate, incretite, floricele.
"-Bai, Varu', daca floricica e pusa chiar pe feliuta de branza, inseamna ca se mananca!"...a incuviintat si Varu' si am ajuns la concluzia ca sunt cine stie ce mirodenii si ierburi cu arome. Asa ca 2-3 zile am mancat ierburile si florile de pe platouri.
Intr-una din zile insa, cand tocmai plecam la o filmare, o vedem pe tipa care se ocupa cu masa : culegea la intamplare floricele si buruieni de prin gradina - de pe jos, de pe gardurile vii, de pe langa piscina, de oriunde cresteau flori si buruieni. Ne uitam noi mai atent si vedem ca sunt exact floricelele pe care le gaseam noi pe mancare zi de zi. Se pare ca nu erau chiar asa comestibile cum credeam noi, ci doar de decor...Dar cum traim si in ziua de azi, inseamna ca nu erau asa de rele :))



Am zis ca va povestesc ce a patit si colegul de la Pro Sport, Andrei Nourescu (foto jos), in deplasarea de la Beijing, de la Jocurile Olimpice.
Acum, se astepta el ca lucrurile sa fie un pic diferite fata de ce stia el (si stia destul de multe, ca e umblat omu' ), dar nici chiar in halul asta...



Se duce la toaleta. Toate bune si frumoase. Totul impecabil. Muzica in surdina. Relaxare. Isi face omu' treaba... cand se trezeste cu unu' de gatul lui, care incepe sa ii faca, asa dintr-odata, masaj!!! Soc! Ce sa faca?!!?! Din instinct, i-a tras una peste mana sa scape de el! Ala, nimic! Tot insista! Cu toate eforturile, a reusit sa il indeparteze pe micul chinez care avea jobul de a-ti face masaj in timp ce tu faceai pipi.
Dar nu a scapat asa usor: desi refuzat la masaj, a venit totusi sa il stearga pe maini cu prosopul, sa il parfumeze, sa ii dea guma de mestecat :))
As mai avea de povestit niste chestii, dar stiu ca sunteti lenesi si nu va place sa cititi mult, asa ca o las pe data viitoare.
Ah, si nu uitiati de sondajul din dreapta sus: ajutati-ma sa ma hotarasc daca sa imi iau UGG sau nu!!!!

5 comentarii:

  1. cizmele alea mari din piele intoarsa, butucanoase, deloc feminine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ce poneiut si ce ananasuc era in austria de vis si ce folri comestibile :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Senzationala faza cu Nourescu! Foarte tare, mi-l imaginez ce reactie a avut pe moment! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu incepusem sa cred ca ai devenit vegetariana! Doina, daca tu mananci floricele si fire de iarba, vacutele ce mai mananca? Noroc ca nu erai in Elvetia, ca te injurau vacutele mov :P D'aia, frate, s-a subtiat stratul de ozon, ne mancati voi vegetatia! :))))

    RăspundețiȘtergere