15 octombrie 2009

"Ionut Lupescu"


Am iesit astazi cu niste prietene din presa la o cafea si, printre altele, a povestit fiecare tot felul de intamplari haioase prin care a trecut.
La capitolul telefoane date total aiurea, mi-am adus si eu aminte de o faza de acum ceva vreme.
Trebuia sa iau o reactie de la Ionut Lupescu pe faza ca Mutu trebuie sa plateasca 17 milioane de euro lui Chelsea.
Formez numarul. Suna. Raspunde:
-Ionut Lupescu...
-Buna, Ionut! Sunt cutarica..Uite, te-am sunat si eu in legatura cu decizia in cazul Mutu.
(...) Si incep sa turui...si sa turui...
"Uite, TAS dat decizia ca...bla...bla...Mutu trebuie sa plateasca...Presedintele lui Chelsea a zis ca...Abramovici a zis si el ca nu stiu ce..." Si explic eu ...explic..."Avocatii zic ca..."
Trece cam un minut si ceva in care eu turuiam...si vorbeam...explicam...Intr-un final termin de povestit:
-Deci, ce poti sa imi spui despre lucrul asta? intreb eu...
Si liniste...
Eu: - Alo? Ionut? Ma auzi?
(...) Liniste.
Se aude dupa 4-5 secunde: "Ionut Lupescu!"
Eu: - Aloooo??"
Si liniste iar. Deplina.
Da. Vorbisem degeaba. Da, era un mesaj inregistrat de la mesageria vocala, cu vocea lui. Chiar ma miram ca a avut rabdare sa asculte toata explicatia mea fara sa zica nimic :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu