22 octombrie 2009

Cum sa apari la mine pe blog :))

Dupa postarea cu colegul care a tinut biletelul meu cu tc-uri doi ani de zile, multi "viteji" s-arata ...
Sa vedeti ce-am mai patit azi. Eram la Steaua - Fener si vad ca un coleg de la o agentie de presa imi face semne disperat.
"- Doinita! Doinita! Vino! Am ceva pentru tine"
Se scotoceste omul bine prin buzunare si scoate hartia de mai jos.


"-Doinita, asta este primul copac pe care l-ai desenat tu in viata ta! De atunci il pastrez!" :))

Vezi de ce e in stare omu' ca sa apara pe blogul meu:))
Si apoi, ala nu avea cum sa fie niciodata un copac desenat de mine! De ce?
Sa va povestesc o faza din clasa aX-a sau a XI-a.
Eram la ora de psihologie. Profesoara ne da un test: toata lumea sa deseneze un copac si ea sa ne spuna, in functie de cum il desenam, ce trasaturi de caracter avem.
Se lua dupa faptul daca ii faceam radacina sau nu , daca il ingrosam, daca il desenam pe toata foaia sau intr-un colt, daca avea multe ramuri sau nu. Cam astea erau criteriile.
Se uita ea pe toti copacii si dintre toate foile ridica una si o arata clasei.
Intreaba cu o voce mirata, uimita si ea de ce vede in fata ochilor:
-Cine a desenat copacul asta?
Zic: -E al meu. Dar care e problema?!
Profa: -E PALMIER!!!!!!

In nicio clipa nu mi-a trecut prin cap ca nu ar fi cel mai firesc lucru din lume sa desenez un palmier. Parca ar creste la mine-n fata blocului, asa firesc mi s-a parut. Abia apoi mi-am dat seama ca totusi nu e asa ...totusi, e palmier...
Asa ca pomul din prima imagine nu are cum sa fie desenat de mine. Eu as fi edsenat un palmier:))

2 comentarii:

  1. Si ce trasaturi de caracter ti-au reiesit dupa palmier? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am desenat atunci si o floricica langa pom si a zis profa aia care vorbea pe nas, ca am nevoie de liniste... :))) Iti dai seama acum as desena numai flori in loc de copaci :D Nu mai tineam minte palmierul tau. Ce ti-a zis profa? Ca trebuie sa te muti la Ibiza? :D

    RăspundețiȘtergere