29 octombrie 2009

Ce s-a intamplat cu adevaratul gust al strudelului cu branza?


Din seria "Ce probleme de viata am", astazi: strudelul cu branza dulce.
Eu sunt mare fan al produselor de patiserie: merdenele, strudele, pateuri etc, dar le consum cu moderatie, ca nu-s sanatoase si ingrasa.
Insa in ultimul timp, sunt foarte dezamagita. Ce s-a intamplat cu adevaratul gust al strudelului cu branza?
De fiecare data cand mi-am cumparat, numai gust de branza nu avea, din cauza ca baga tot felul de arome dubioase care ii strica tot farmecul.
Am mancat strudel cu branza cu gust de VANILIE, cu gust de ROM SAU cu gust de LAMAIE, din cauza esentelor pe care le folosesc astia. Ce e asa rau ca strudelul de branza sa aiba gust de...branza?!! De ce totul trebuie sa fie artificial?!

Un comentariu:

  1. ce probleme de viata ai si tu...si mie imi plac produsele de patiserie, totusi...ce probleme de viata ai si tu...

    RăspundețiȘtergere