23 octombrie 2009

Faza meciului...



Faza cea mai tare la meciul de ieri Steaua - Fener s-a intamplat, de fapt, in afara stadionului. Am murit de ras cand am vazut imaginile.
Andrei Ionescu a venit si el, ca omu' de rand, sa vada meciul, accidentat fiind. Numai ca nu a prevazut excesul de zel al angajatilor firmei de paza.

Dialogul este absolut spumos:
Jandarmul catre Andrei Ionescu:
j:- Nu aveti voie cu seminte...
AI: - ...isi arunca omul semintele...
J:- Aratati-mi buletinul si biletul...
AI: -Pai..nu le am, dar am abonamentele...
J: - Eu nu stiu domne nimic de abonamente! Doar biletul si buletinul!

Si tot asa, cateva minute...Jandarmul habar n-avea ca era un jucator al Stelei.

Ii zice cineva: - Joaca la Steaua, nu il recunoasteti?
La care jandarmul scoate cea mai tare replica:
" Daca eu va spun ca joc la Real Madrid , ma credeti?" :)))))

Daca vreti sa vedeti imaginile, dati click aici: http://www.sport.ro/europa-league/video-incredibil-a-ionescu-nu-a-fost-lasat-de-jandarmi-sa-intre-pe-ghencea.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu