2 octombrie 2009

Fetele de la sala...



Vine toamna si tare mi-e ca trebuie sa ma reapuc de sala...pentru ca "iarba nu-mi mai place" :)) rosiile nu o sa mai fie rosii, o sa fie plastic, ardeii cauciuc, si tare mi-e ca o sa ma reimprietenesc cu pastele, cartofii, pizza si alte alimente care se depun.
M-am cam lenevit si nu-mi mai arde de alergat pe loc, pe banda de la sala, dar poate imi revine cheful.
La sala la care mergeam eu, sunt numai fete..de toate felurile, de toate pentru toti. Insa ele se incadreaza in 4 mari tipologii.



1. GRASANELE
Grasanele sunt cele mai lenese. Au 90 de kile si vor sa slabeasca. Si in principiu trebuie sa faca exercitii la care se ard multe calorii. Asa ca se urca pe banda...Si merg...IN SLOW MOTION!!! Mai incet decat ma plimb eu cu iubitu-n parc! "E bine pe viteza 3?" - o intreaba pe fata care e instructor..Viteza 3 e viteza melcului! Nici nu iti dai seama ca banda se misca. ..si pe mine ma apuca dracii, pentru ca vanez de 20 de minute o banda pe care sa alerg si nu pot pentru ca ele se plimba pe ea.
Apoi domnisoara-instructor le pune sa ridice gantere!! Ce pana mea iti trebuie sa ridici gantere cand ai 100 de kile?! Tre ' sa transpiri, frate!



2. PITIPOANCELE
Pitipoancele sunt de departe cele mai enervante. Vin si ocupa aparatele degeaba. Ele vin la sala pentru ca asa au auzit ele ca e cool. Si Paris Hilton merge la sala, asa ca trebuie sa o faca si ele.
Era una la mine la sala care venea cu fond de ten pe fata la fel de gros cum il am eu cand fac live, cu cercei rotunzi cat capul meu, cu buzele vopsite cu cel mai strident rosu, cu ţâţele iesite afara...
Venea, se fataia 30-40 de minute, facea numai exercitii dupa care nu transpirat ...adica nu o vedeai vreodata la bicicleta, banda sau stepper. Facea niste fandari, salta niste gantere si aia e.



3. SPORTIVELE.
Sunt cele care vin la sala din pasiune, carora le place sa alerge, sa faca miscare. Arata bine, nu au pic de grasime si chiar fac treaba la sala, nu vin la misto. Era o tipa care arata senzationaaal la corp si se vedea ca e un corp lucrat, nu i-l daduse natura asa: fund ferm, abdomen de beton, picioare musculoase. Fata aia alerga o ora non stop pe banda. Cand se aseza la banda de langa mine alergam si eu de rusine.

4. ASPIRANTELE.
Aici ma incadrez si eu. Eu aspir sa ajung la categoria 3, dar lenea ma retine :))
Organismul ma ajuta, adica nu obosesc dupa 5 minute de alergat pe banda, sunt destul de puternica si rezistenta...dar am un mare defect: MI-E LENE!!!
My personal best este ca am reusit sa fac turul Herastraului alergand , fara sa ma opresc (aproape) deloc in vreo 40 de minute.
Da, eu sunt in poza... :))

5 comentarii:

  1. Dezamagitor...
    Ce naiba, mai bine ne scriai ceva de ciorba cu taitei...
    Nu mai zic, un articol cu bentita batea toate recordurile, dar cred ca p-ala il pastrezi pentru o zi speciala

    RăspundețiȘtergere
  2. nicky "the sword" alta treaba n-ai decat sa imi critici mie postarile?

    RăspundețiȘtergere
  3. el poate nu intelege, dar eu ca sunt fata DA. sunt perfect de acord cu categoriile pe care le-ai mentionat. din acest motiv eu ma duc la o sala la care suntem doua fete, barem stiu ca baietii doar trag de fiare si eu am banda la dispozitie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am fost si la o sala cu baieti, dar se uitam aia urat daca ne bagam si noi la aparatele alea "de tras", cu greutati..ca nu mai puteau ei sa-si umfle muschii...dar o sa va povestesc alta data despre asta, e caterinca :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu urasc sala ca transpiri, obosesti si te enervezi ca nu ai loc la aparatele la care lucrezi. Daaaar... am fost de curand undeva unde era super civilizat! Iti da doua prosoape la intrare, nu e aglomeratie si ai full access la sala, sauna, piscina, squash si ce iti mai arde tie. Acolo este locul ideal. Dar, citez un clasic in viata pe nume Doina: "Mi-e lene" :D Si nici timp n-am, asa ca am doua scuze :P

    RăspundețiȘtergere