9 octombrie 2009

Vi-l prezint pe "domn' instructor"...



V-am mai povestit despre instructorul meu si cred ca v-ati facut o impresie gresita. Omu' , zic eu, se pricepe la ce face si, in principiu, este destul de calm...
Astazi, spre deosebire de alte dati, m-a scos el pe mine din sarite mai mult decat eu pe el. De ce?
L-am intrebat "cum de altii se descurca mai bine, asa, din prima?"...
..si mi l-a dat exemplu in acest sens, ca sofer innascut, pe fiul lui. NIcio problema pana aici...numai ca fii-su are 6 ani!!!!! "Si sa veeeezi ce viraaaaje super ia cu masiiiiina"...."si cum intoaaaaarceeeee"....Mi s-a facut rau cand am auzit! 6 aniiiiiii?!!!! Ca sa ma exprim "artistic" (veti intelege mai tarziu) : Sa moara calu', cum puii mei poate copilu' ala sa faca viraje?! Ce kilu' meu, si eu cand mergeam la 6 ani in Oraselul Copiilor faceam super viraje cu masinutele alea electrice...


Trecand peste asta, domn' instructor are un limbaj foarte colorat, de unde m-am inspirat si eu in formularea de mai sus...
Cateva exemple:
-Sa moara calu', nu vezi ca e trecere, de ce mai accelerezi?!
-Ce mortii mamii lui de viraj e ala?
-Ce faci, ba, poponar coclit? S-o *** pe ma-ta! (catre participantii in trafic)
-Puii mei, mormal ca numai babaciuni sunt pe trecerea de pietoni! Ce vrei la ora asta?!Baba "dreacu'", alta mai buna nu erai?!
-Ce pana mea de sofer esti tu, bai papagalule? (catre participantii in trafic)
-Sa moara Bibi, aia e frana?!

Expresia lui preferata e "kilu' meu".

3 comentarii:

  1. imi place poza... foarte inspirata! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Toti instructorii vad ca au o problema cu dat exemplu ca si un copil de 6 ani, respectiv unu dintre copii lui. Cand nu luam cum trebuie un viraj, mi se spunea ca si baietii mei de 7 respectiv 5 ani se descurca mai bine decat tine...si eram wtf cum naiba??? Cred ca este modul lor de a te face sa fii mai atenta la ceea ce trebuie sa faci si sa incerci sa faci mai bine. Nimeni nu s-a nascut invatat, se dau si ei mari...succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa va uimesc pe toti! Eu, la 4 ani (patru, da? nu mai mult!), conduceam perfect! Da, da, nu va mai mirati! Ma rog, 7 ani mai tarziu am aflat ca masina are si pedale, pe care le apasa tata in timp ce ma tinea in brate. Ba chiar si schimbator de viteza, dar cand eram mica, nu eram constienta... La 4 ani, credeam ca masina are 4 "roate" si un volan :D

    RăspundețiȘtergere