24 octombrie 2009

Cosmarul unui instructor auto..


Va era dor de "Kilu' meu"?
L-am cam ignorat, dar acum revine in forta... Saracu' om.
Care poate fi cosmarul unui instructor auto? Sa ne aiba eleve pe mine si pe colega mea Violeta Colgiu!
Ce poate fi mai rau de atat?
Sa venim mahmure la lectiile de condus :)) una dupa alta...3 ore din viata lui, cu noi doua ametite...
Vin eu intr-o zi la "ore", lipsita de orice chef, tarsaindu-mi pasii grei si nesiguri pe asfalt. Kilu si Violeta se uitau suspect la mine din masina. Violeta cu ochii mari si goi...jucand in cap...
In loc de "salut", zic:
-Azi dimineata, cand m-am trezit din betie si se invartea tavanul cu mine, cand imi venea sa vomit, cand am baut 3 pahare de apa pe nerasuflate, chiar ma gandeam "Mama, chiar mi-as dori sa fac azi niste parcari laterale!"
Kilu' nu stia daca glumesc sau vorbesc serios.
Zice si Violeta, aflata intr-o situatie asemanatoare:
-Pe mine m-a pus sa merg cu spatele si mi s-a intors pe dos tot Universul..se invartea totul cu mine...
Kilu fara cuvinte.
De obicei, eu am orele dupa Violeta, care il capiaza pe Kilu meu. Si cand incepe Kilu ora cu mine deja e terminat psihic. Dar ieri s-a intamplat pe dos. M-am razbunat pentru tot. L-am terorizat pe Kil...Nu mi-a iesit nimic: nicio parcare laterala, nimic. Nu mai putea de nervi.
Dupa mine, Violeta. Ii povestesc ce am patit.
Ea intreaba: - Ce e de facut? Cum de altii reusesc?
Ma gandesc. Imi dau seama ca e ca la fotbal:
-Hmmm...cred ca altii "isi doresc mai mult victoria"...cu multa "perseverenta, munca, sacrificiu si antrenament", cred ca vom reusi si noi.
Violeta aproba: -Da, si ceilalti "au tot doua maini, doua picioare"...cum zicea Banel de aia de la Real Madrid.
Intr-un final apoteotic, Violeta il intreaba pe Kil:
-Dar de ce nu ne puteti in doua zile diferite, pe mine si pe Doina?
La care el:
-Pai ca sa imi stric doua zile?! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu