12 octombrie 2009

Inevitabilul s-a produs :))

Da, inevitabilul s-a intamplat! La urma urmei, cat putea GG sa stea suparat pe mine? :)) Are si omul o limita :)) Cat sa indure? :))

Cum s-a intamplat?

Conferinta de presa pe tema anularii abonamentelor fanilor de la peluze. M-am asezat undeva mai in spate, sa nu fiu eu motz acolo. Dar nu pot sa raman invizibila pana la final, nu?..Dupa monologul lui de 40 de minute, urmeaza intrebarile...Cat sa ma abtin si eu?!

Eu: -(...)...dar domnu' Becali, stiti ca domnul Copos s-a suparat pe dvs ca i-ati numit pe rapidisti...

GG: - Cum i-am numit?

-Eu: - "tigani"...vrea sa fiti exclus din Parlamentul European...

GG: -Auzi, ma, eu cu tine nu vorbesc! M-ai suparat...M-ai intrebat ceva urat..Suntem certati!

Eu: - Eh, erati dumneavoastra suparat atunci si v-ati enervat aiurea...

GG: - Nu, nu...Stiu ca m-ai intrebat ceva foarte urat...Dar nu mai mi-aduc aminte ce!!! ( :))) Dar stiu eu ca era urat!

Eu: - Pai daca nici nu va mai aduceti aminte, inseamna ca nu a fost asa grav...

GG: - Ba da..Dar gata, ma, gata, ne impacam!! Te iert! Zi, Doinita tata, ce voiai sa ma intrebi? :))

Si toate astea in direct la un post tv de sport :))

Pana cand va dura noua "pace?" :))

5 comentarii:

  1. Daca ziceai ca a fost in direct la GSP TV iti dadeam inregistrarea =))) asa, sa ti-o dea aia de la anonim.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa-l impaci si cu suporterii doina! Iulian

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi, ma? Tine la tine enorm, iti iarta orice greseala =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai tare faza din filmuletul cu mareata intrare in palat e urmatorul dialog:

    Virgil: Ce faci ma?
    Marius Popescu: Bine.
    Virgil: Nu te-au dat astia afara?
    Marius Popescu: Pe mineee? Noooooo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai cred ca ma confunda, Mihaie...

    RăspundețiȘtergere