12 octombrie 2009

Kilu' meu...



Am avansat cu lectiile de condus. Astazi "kilu' meu" m-a invatat cum sa merg cu spatele. Ramas cu sechele de saptamana trecuta, cand un elev de-al lui a intrat cu masina in gard la traseu (la mersul cu spatele), a zis omul sa isi ia masuri de precautie.
"- Intai sa imi scot guma de mestecat din gura, ca nu se stie ce surprize imi faci"... Hmm, multumesc pentru incredere -n "kilu meu".
Eu am zis sa fiu cinstita cu el si sa ii zic ca azi am venit chiauna la lectie, ca n-am dormit si ma doare capul, ca sa nu aiba omu' asteptari prea mari de la mine.
Am reusit sa il enervez la o intoarcere. Coplesita de atatea "Volanul total la stanga, ba la dreapta, ba apasa pe avarii, scoate-o din viteza, bag-o in marsarier, mergi inapoi, ai grija nu lovi gardul, semnal stanga"..m-am trezit in mijlocul intoarcerii complet dezorientata.
" - Auzi, dar fara sa te enervezi, nu mai stiu in care parte trebuia sa ma intorc :)))... ca nu mai stiu nici de unde am plecat :)) "
Plus ca l-am invartit intr-un sens giratoriu de am zis ca il zbor din masina, dupa care i-am facut o marturisire:
"- Auzi, pe mine ma ia ameteala daca ma invart si merg cu spatele " :))) Sa i se faca astuia rau :))
Oricum, in principiu n-a fost asa rau pe cat pare. Plus ca , la final, i-am dat explicatia pentru toate nereusitele mele de azi:
" - In mod normal, m-as fi descurcat mult mai bine daca nu ar fi plouat...
- Pai si ce, te ploua in masina?
- Nu, dar sunt stropi de ploaie pe geam si imi distrag atentia ...ma dezorienteaza la mers...
- Pe asta n-am mai auzit-o pana acuma, in kilu' meu :)) "

2 comentarii:

  1. 2na, in kilu' meu, nu poti sa mergi si tu printre picaturi? In pana mea, toata lumea poate, numai tu nu poti! :))) E foarte tare instructorul tau! Ma rog, daca n-ai de-a face cu el... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. =))) esti visul oricarui instructor

    RăspundețiȘtergere