5 octombrie 2009

Duminica...


Lumea , in general, de abia asteapta ziua de duminica: se merge in parc, la gratar, la strand, la munte etc. Eu nu o astept. Iata cum arata o duminica pentru mine...sa zicem cea de ieri.
E 12.20, la 12.50 trebuie sa ajung la Casa Presei pentru o filmare. Ar trebui sa merg cu masina (nu, nu conduc eu! nu am treminat scoala! :) )..Ies din bloc, masina blocata in parcare. Nicio sansa sa fie scoasa.
O iau la fuga pe strazi. Afara ploua. Buclele la care m-am chinuit juma' de ora dispar in 30 de secunde, ca si cum nicicand n-ar fi existat.
Ajung la 336. E inchis la bilete, asa ca iau metroul o statie pana la 41. Normal, metroul tocmai pleaca. Cand ies de la metrou, fuga la scarile rulante...degeaba, nu merg! Ia-o pe alea normale, sari doua cate doua...
Afara inca ploua. Fac slalom printre baltoace si masinile care sunt parcate aiurea pe trotuar. 41 e in statie, dar nu pot sa il prind pentru ca am rosu.
Ajung intr-un final in statie, cand sa urc, tocmai iese un homeless care m-a lesinat instant cu mirosul lui imbietor...
Ajung intr-un final la filmare...care de fapt a fost o atarnare ...cunoasteti termenul.
De la atarnare direct la stadion. La poarta nu ma lasa sa intru, pentru ca : "Nu ne asteptam sa vina cineva pe jos, fara masina! Trebuie sa il intrebam pe Dl Fainisi!"...
La meci, alarma falsa ca pleaca Gigi. Ne bulucim pe scari, colega de la A1, Beatrice, aluneca, pica in fund, se loveste la mana pe care deja o avea lovita, noroc ca nu s-a dat cu capul de ciment.
Finalul este apoteotic: Gigi imi da interzis la Palat :))

2 comentarii: