24 octombrie 2009

Va placeau orele de educatie fizica?



Ma uitam azi-noapte la jurnalul de stiri in reluare. Stire: majoritatea elevilor din capitala au probleme cu greutatea, mananca de la fast food si nu fac sport. Orele de educatie fizica din scoli s-au redus foarte mult etc...
Si eu dadeam dezaprobator din cap, gen "oof, copiii din ziua de azi....pe vremea mea... :))
Si ziceam astea stand tolanita pe canapea, la 3 jumate dimineata, mancand cu pofta niste aripioare imbibate in ulei, prajite bine, luate de la shaormaria din colt, deschisa non stop..
Si cum nu ar fi fost de ajuns, le mai dadeam si prin sos de maioneza...dezamagita fiind ca nu am si niste cartofi prajiti si o cola rece si acidulata :))
Mi-am adus aminte de orele de sport de la scoala...Nici nu-mi placeau, nici nu-mi displaceau...dar le luam mai mult ca pe o obligatie.
Oricum, ce mi se pare total aiurea la noi este ca astia pun orele de sport in mijlocul cursurilor, intre literatura si fizica...si la vestiare, cel putin pe vremea mea, nu existau dusuri.
Frate, si ne alerga ala de ne sareau capacele, mersul piticului, pas saltat si adaugat, fandari si toate cele...
Apoi, lipsiti de vlaga, epuizati, transpirati, curgand apele de pe noi, mergem, sa zicem, la laboratorul de chimie...pentru niste elevi la profilul uman, cum eram eu, sa mergi in laboratorul de chimie era ca si cum ai merge in laboratoarele NASA. Nu intelegeam nimic, ne depasea complet tot ce era acolo.
Frate, nu poti sa faci ore de sport fara sa ai dusuri! Asta e regula. Moare proful care intra in clasa.

5 comentarii:

  1. shaormeria de la valea lunga? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. da, aia :)) la 3.15 dimineata imi luam aripioare :)) duc un stil e viata sanatos :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai si atunci rostul articolului tau e doar la caterinca! Nici macar haz de necaz nu e.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fiecare intelege ce vrea. Articolul are totusi o concluzie... vor sport in scoli, dar in conditii de rahat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Adica tu esti lupul moralist. Faci articole despre mancare nesanatoasa dar tocmai ne spui ce naspa mananci!

    RăspundețiȘtergere