14 octombrie 2009

Fiţe, domne, fiţe...



Vi s-a intamplat sa mergeti undeva, la un restaurant, la un dineu, la o petrecere fancy trancy si sa simtiti ca situatia va depaseste? Dar daca tot esti acolo, sa incerci sa te adaptezi ... Faci si tu ce face restul lumii, mananci ce mananca ei si aia e...ce se poate intmpla?
In situatia asta s-a trezit si colegul meu Iulian, la un dineu de mari smecheri la St Tropez.

Iata povestirea lui:

"La un dineu luxos, la Saint Tropez, pe masa de tip bufet suedez erau doar moluste, caracatita, raci si niste scoici mari gri (una cat farfuria!!!), puse mai sus, cu ceva flori printre ele.
Mie imi plac scoicile :) De la fructele de mare, erau unele negre care imi faceau cu ochiul ;)
Aia de la masa, Eric Cantona si altii, se tot uitau dubios la mine in timp ce imi alegeam scoicile, iar eu nu intelegeam ...ca doar nu aveam pantalonii desfacuti (am verificat! ) ...Pentru ca sunt calic, am luat doua scoioci atat de mari ca-mi cadeau din farfurie :))
M-am dus la masa: lumina era difuza, muzica in surdine -unu' canta languros la pian...
In acest decor de vis, am desfacut scoica si am infulecat-o.
Se rupe filmul!! Ceva nu e in regula! Mi se face rau instantaneu!!! M-a luat cu lesin imediat cum am bagat chestia aia gelatinoasa in gura, care nu-mi intra pe gat...asa ...consistenta mucilor (ca sa va scarbesc :))) si am scuipat-o inapoi in farfurie, oracaind !!!!
Mi-a picat fisa: ERA VIE!!! Nu era din meniu!! Era din decor!!!!Nimeni nu manca scoici din alea! Cantona si colegii mei de masa se tavaleau pe jos de ras!!!"

Si eu am murit de ras cand am auzit povestea asta...
Si asta nu e singura: ce am patit eu si colegul Varu' in cantonamentul de anul trecut din Austria si ce soc a avut Andrei Nourescu la JO din China - numai la mine pe blog, maine!!! :))

Un comentariu:

  1. Daca lui Iulian ii este pofta de vreun "decor", am eu niste veioze pe acasa, gasim si niste vaze d'alea chinezesti, in functie de dispozitia lui :)) Doar sa nu se atinga de tablouri, ca ne certam! :)))

    RăspundețiȘtergere