12 octombrie 2009

Daca nu Fizz, atunci cine?



Bai, va mai aduceti aminte de cel mai penibil "cantaret" din toate timpurile - Fizz? Un agarici care aparea imbracat in blanuri si in chiloti la tv, inconjurat de gagici dezbracate?
Si "canta" el o melodie de mare exceptie:


"Nu sunt baietas de cartier si nici nu vreau sa par
Cand tu n-aveai nici fix in casa eu vorbeam la celular "

sau:

"Am dat tun dupa tun, am hoteluri in Neptun
Vara cand tu o arzi la mare, din Miami eu te sun"




Da, jenant, penibil.

Pe cat de penibila "muzica" lui Fizz, pe atat de penibile si stirile care apareau despre el in ziare:
"Dupa o partida de sex salbatic sado-maso, in sauna, Fizz si-a pierdut cunostinta chiar sub ochii partenerelor de sex"

sau:

"Fizz si-a marit penisul la 24 de centimetri"
(astea nu sunt inventate de mine, sunt din ziare, se gasesc pe net)



Ei bine, sa imi vina rau si mai multe nu, cand am aflat ca Fizz este, mai nou, mare smecher in muzica asta la moda acum...Cica Fizz nu mai e Fizz, ci e Bob Taylor! :)) L-a facut ma-sa mare DJ peste noapte! Si ca socul sa fie si mai mare, mai are si o melodie care imi place , cu Inna - Deja Vu (video jos)...nu stiu exact care este contributia lui la melodie, dar tot nu-mi vine sa cred ca e si mana lui Fizz :))

2 comentarii:

  1. Ai uitat o stire mare (am vz intamplator la tv zilele trecute) a mai intrat si in lupta antidrog ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut multi nu il cunosc pe Bogdan deaceea posteaza atatea rautati ...e treaba lui ce face...cu femeile si etc , multi sunt invidiosi ca nu au femeile pe care el le cucereste , si nu sunt un fan al lui sunt doar un om care il cunoaste personal si care stie cum gandeste Bob Taylor...deci garda jos..oricat de penibil ar fi a dat multora peste nas cu Inna.Semnat C.I

    RăspundețiȘtergere