4 octombrie 2009

Gigi Becali, ultimul episod



"Adio... visul frumos s-a terminat,
Adio....povestea noastra s-a incheiat"... :))))

Da, e oficial: eu si Gigi Becali ne-am certat :))
Gata, am fost declarata persona non grata la Palat. Nu mai am voie!
Cum s-a ajuns la situatia asta incrediiiibiiiiilaaaa?? Ei bine, dupa meciul cu Gloria Bistrita i-am pus o intrebare care nu i-a placut...
"-Domnul Becali, tot stadionul v-a contestat..."
..atat..si a luat foc...
"-Ai vazut tu ca tot stadionul???" s-a uitat urat la mine si a plecat ...
La masina (foto sus), mi-a dat interzis la Palat, la telefoane si la intrebari :))
"-Tu sa nu ma mai suni niciodata! Si sa nu mai vii nici la Palat!"

6 comentarii:

  1. O poveste de dragoste s-a incheiat. Urmeaza o aventura de 6 ani cu Turcu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, nu pot sa cred! A luat foc de la atata lucru? De obicei, la intrebarea asta, raspundea ca o sa faca imnul Stelei "Becali, pleaca din Ghencea, nimeni nu te vrea". Pun pariu ca o sa te sune el sa va impacati ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca te-a pierdut si pe tine, e clar! jumatate din razboi e castigat :D

    RăspundețiȘtergere
  4. vorba lui radu oprisan : de la "doinita de la pro tv" am ajuns "hahalera si zdreanta si drogata" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca e parte din povestea voastra. O sa te sune sa va impacati. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mamaaaa.Elodia e noul lider!hahahaha

    RăspundețiȘtergere