22 octombrie 2009

O intamplare ciudata...

Am fost ieri la antrenamentul oficial al Stelei, inainte de meciul cu Fener. Multa presa. Stateam toti aliniati, la marginea terenului.
La un moment dat, vreau sa ies de pe teren, afara, si ma opreste un coleg operator de la RTV - Nicusor.
Nicusor, caterincos si pus mereu pe poante, il intreaba pe un tip de langa el, pe care nu-l mai vazusem niciodata:
-O stii, ma, pe Doinita? Doinita de la Pro tv!
De unde naiba sa ma stie omul ala?
Dar totusi raspunde:
-Da, normal ca o cunosc...
Ma uit asa suspect la el. Ma gandesc : "Eh, omu' o vrea sa intre in jocul lui Nicusor. Zice si el asa, la misto, ca ma stie. De unde sa ma stie daca nu il vazusem niciodata"...
Mai mult, necunoscutul imi zice:
-Stai, am ceva pentru tine! ...si incepe sa se scotoceasca prin geanta, apoi prin portofel..
Deja devenea ciudat.
Si imi arata o foaie. Foaia de mai jos.



Eu socata: - Dar asta e scrisul meu!!!
El: -Da, e scrisul tau! ...si dau sa ii iau foaia, dar nu vrea sa mi-o dea.
Eu: -Dar de unde naiba o ai? De unde stii ca e a mea?
Intr-un final mi-o arata: era o foaie cu TC-uri cu fazele de la amicalul Focsani - Steaua, DE ACUM DOI ANI, cand era Pedrazzini antrenor.
Eu, si mai uimita. De unde naiba sa aiba omul asta, chiar in ziua aia, asa, din senin, o foaie de-a mea la el? O foaie de acum doi ani...
Pana la urma imi spune: acum doi ani era corespondent Pro tv la Focsani si i-am dat o caseta, cu foaia respectiva cu TC-uri, ca sa o transmita pe releu.
Misterul fiind dezlegat, ramane totusi o intrebare: Cum naiba de avea omul acesta (pe care il vazusem cam juma de ora, acum vreo doi ani, pe la Focsani!!!! ) foaia cu TC-urile mele ?? Dupa doi ani de zile? Incredibil! Si ma mai si intalneste dupa doi ani si mi-o da!
Ciudat.

Dar sa ne uitam putin pe foaie. Se pare ca Banel era "miezu" :
TC 18.40 bara Banel
tc: 20.16 bara 2 Banel!!
tc 21.18 Banel incearca o foarfeca!!!
tc 29.30 Banel rateaza iar!!! :))
Mai ramanea sa scriu ca "Banel centreaza si tot el da gol" :))

3 comentarii:

  1. Subscriu. Clar e indragostit iremediabil si a facut din tine o obsesie. In general, astfel de cazuri se finalizeaza ori cu o casatorie ori cu o crima. Vezi ce alegi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. omul te iubeste rau. e clar . dar are comportament de obsedat, sincer. nu sta bine cu psihicul.

    RăspundețiȘtergere