3 octombrie 2009

In pas cu moda...





Nu ma refer la mine, pentru ca eu trebuie mai intai sa ma obisnuiesc cu lucrurile mai ciudate inainte sa le port...si pana ma obisnuiesc trece moda.
Ma gandeam ca a venit frigul si ca trebuie sa imi cumpar o haina groasa, un palton ceva...si stau cu stres sa nu fie iar moda de anul trecut: PALTONUL CU MANECI SCURTE!!!
De ce as vrea palton cu maneci scurte? De ce ar crea cineva asa ceva? E iarna, e frig afara, vreau sa am cat mai putina piele descoperita.





Care este utilitatea lui ? De ce as alege unul cu maneci scurte ca sa imi fie frig cand as putea avea unul cu maneci lungi si sa imi fie bine?






O alta chestie care ma depaseste in ceea ce priveste moda sunt CIZMELE UGG (foto jos) pe timp de vara..Frate, sunt 40 de grade afara, lesini pe strada, nu mai suporti hainele pe tine, ai vrea sa te arunci in fantana arteziana de la Univeristate...de ce dracu' sa porti in august cizme imblanite la rochita transparenta de in??!!




Vedetele sunt fierte pe UGG-uri (foto jos si sus). Cea mai tare mi se pare Pamela Anderson (prima poza de sus) care poarta cizmele imblanite la plaja (la filmari ) !!!! What the fuck??!! Oameni buni, slapii nu mai sunt buni?



Bai, dar care a fost faza cu TENISII CU TOC SI BOT ASCUTIT?! (foto jos) Cand i-am vazut prima oara in vitrina acum cativa ani am ramas uluita vreo 5 minute in fata ciudatelor incaltari :)) Nu am crezut ca cineva ar putea inventa asa ceva!





Incerc sa fiu ceva mai intelegatoare cu MANUSILE FARA VARFURILE DEGETELOR. Ma gandesc ca poate ai o urgenta si trebuie sa bagi repede ata in ac...cum ai face asta cu manusi normale in mana?!

Bai, recunosc ca am si eu in vestimentatie o chestie pe care lumea o considera ciudata: e un fel de hanorac, dar care imi vine doar pana la umeri. De fapt, ce sa mai, recunosc: sunt niste maneci cu o gluga (foto jos - mi-am facut acum poza, sa le vedeti :)) )

Ma intreaba lumea ca ce rost au, de ce nu mi-am luat un hanorac intreg...dar mie mi se par foarte utile asa cum sunt... :)) cum probabil cred si iubitorii de ugg-uri ca ele sunt utile asa imblanite, la 40 de grade.

2 comentarii:

  1. Eu am haina fara maneci, am luat-o la reduceri, dar nu prea o port pentru ca nu are talie si ma face grasa! Anunt cu ocazia asta, ca l-as vinde, e de firma :)) Am citit eu ca ideea la paltonul fara maneci, e sa se vada cat de fina si subtire este mana ta! Iar la UGG-uri, acelasi lucru: vai ce picior subtire si delicat ai, in antiteza cu grasana de cizma imblanita ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, la minus 5 grade chiar lucrul asta as dori sa il evidentiez: cat de fina si subtire e mana mea :))

    RăspundețiȘtergere