5 octombrie 2009

Ziua de luni...



Toate planurile mele incep de luni. Daca ma hotarasc sa tin regim, nu pot sa tin asa, "aiurea", de maine, de joi, de vineri...incep de luni, logic (?!)....Cand ma apucam de invatat in facultate pentru examene , evident, incepeam de luni. Si tot asa...
Astazi - luni - trebuia sa fie si prima mea zi de sala, in noul sezon. Dar pentru ca am ajuns la 9 seara acasa, nu am mai avut cum...Acum trebuie s-o las tocmai pe lunea viitoare :))
Mi-am adus aminte ce am patit in prima mea zi de sala, acum vreo 4 ani, de m-am oripilat si era sa jur ca nu o sa ma mai duc in viata mea.

Era o sala cu 80 la suta barbati. Instructorul barbat - cocalaro-manelist. Fiind prima mea zi, nu ma puteam duce sa lucrez aiurea la aparate si am zis sa il intreb pe bou. Asta facea pe importantul. Imi explica el niste exercitii si la un moment dat il aud zicand:
"- Si cand faci exercitiul asta, trebuie sa tii fundul asa, ca si cum ai face prostii..."
Eu - socata: "Poftiiiiiiiiim?"
El: "Da, "dreaga"...ai auzit bine..."
A fost prima si ultima oara cand l-am mai intrebat pe bou ceva.

Ulterior, am schimbat sala cu una de fete.
Ma duc la tipa care era instructor (o campioana nationala la fitness) si ii zic ce vreau: abdomen plat si plin de muschi, fund ferm, picioare de gazela :)) si sa imi dea niste exercitii potrivite pentru asa ceva. Se uita ea la mine, din cap pana-n picioare, si imi zice:
-Mdea...umarul drept este mai bine dezvoltat decat umarul stang...
-Asa si??
-Ia doua gantere. Una de 5 kg in mana stanga, una de 4 kg in dreapta..
-De ce??
-Sa le egalizam...
- De ce??? Pe cine naiba intereseaza? Cine naiba observa asa ceva??
Nu am avut cum sa o induplec, frate..a trebuit sa fac exercitii pentru umarul stang!!!! Fierbeam de nervi! Dar cine are acum "cei mai egali" umeri? =)) =))

Ma rog, dupa juma de ora de exercitii pentru umar (?!!!), m-am furisat singura, fara sa intreb pe nimeni, la banda. Ce poate fi asa greu? Are niste butoane!! Hmmm, cam multe.
Vad eu acolo viteza intre 2 si 18. Stau si ma gandesc un pic : "Hmm, doar nu incep ca papagalii cu 2?! Cel mai bine sa fie, asa, pe undeva pe la mijloc...Si, fratilor, asa, din prima: AM APASAT PE 12!!! M-a aruncat banda la 2 metri de ea!!!!!

Poate ar trebui sa nu mai incep lucrurile lunea...Sa fie martea noua luni..Dar marti sunt 3 ceasuri rele. O lasam pe miercuri...Dar chiar asa, in mijlocul saptamanii? Joi pare cam nepotrivit, iar de vineri incepe weekendul..

2 comentarii: