19 octombrie 2009

"Aveti 30.000 marunt?"



Din seria "Romania - o tara de rahat", cred ca in curand o sa cedez nervos.
Am fost alalteieri la farmacie si, la o bancnota de 50 de lei, vanzatoarea mi-a cerut "marunt" 3 lei!!! De cand dracu' suma de 30.000 e marunt??
Asta nu e insa nimic. Tot la farmacie mi-au cerut, cu alte ocazii, si 80.000 marunt!!! Si 26.000 marunt!!! Eu stiam ca marunt e o mie, doua, trei...nu "jdemii".
Plus, ca mi s-a luat sa primesc rest in guma de mestecant, bomboane pe care nu le-as da nici dusmanilor sa le manance si aspirine.
Promit ca data viitoare cand imi mai ofera cineva rest un produs si nu bani, o sa le ofer si eu ceva la schimb. Ce gasesc prin geanta: un pix, un tic tac, un mini dv...Daca le dau un mini dv, tre' sa imi mai dea ei bani :))
Acum ceva vreme, cand am fost sa platesc cablul, mi-a zis aia de la casa ca nu pot sa platesc decat daca am bani ficsi ca nu are ea de unde sa imi dea rest.
Pana si la Cora, ditamai hipermarketu', imi cer alea la casa 30 de bani, 50 de bani...
Niciodata in strainatate nu mi-a cerut cineva, la vreun magazin, "10 centi marunt"...
Din aceeasi serie, am fost astazi sa platesc lumina. E a doua incercare in doua saptamani. Puhoi de lume, cozi, casierite ciufute, batrani senili, femei crizate...Am stat 25 de minute la coada fara sa avansez macar cu o persoana pentru ca venise una cu 10 facturi!!! Am facut cu capu'!!! Am plecat dupa juma ' de ora din acelasi loc in care ma asezasem cand am ajuns.

5 comentarii:

  1. Vezi ca legal, nu mai au voie sa dea rest in produse. Daca chiar te-a sictirit vanzatoarea respectiva prea mult, vezi si tu care e numarul de telefon de la protectia consumatorului. Si din cauza noastra ca acceptam, se intampla asta, ca lor le e lene sa schimbe dimineata sau cand au timp, sa aibe sa dea rest...si s-au obisnuit sa ceara "marunt"

    RăspundețiȘtergere
  2. dupa vreo doua luni de neplatit lumina, motivul e unul si acelasi cu al tau lipsa de timp si aglomeratie la greu poate si un strop de lene, am aflat ca lumina se poate plati si la posta; in nici 5 min eram deja cu lumina platita :P

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleuuuu, nuuuu! nu postaaaa! am niste amintiri extrem de neplacute la posta :(( casierele sunt la fel ca si alea de la lumina...odata am stat juma' de ora pt un timbru

    RăspundețiȘtergere
  4. Doinita, completeaza un formular la banca de unde ai cardul si toata viata o sa poti sa platesti curentul, telefonul fix si ala mobil de la bancomat. Apesi 3 butoane si iti da chitanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. telefoanele si cablul deja le platesc..si chiar de acasa de la calculator, nu de la bancomat...curentul nu merge

    RăspundețiȘtergere