8 octombrie 2009

Care e jobul potrivit...



Care este raspunul corect (sau mai degraba potrivit) la urmatoarea intebare a politistului cu care voi da examenul pt permisul auto: "Cu ce te ocupi?" / "Unde lucrezi?"
Instructorul mi-a zis clar ca daca spun unde lucrez , ma pica din prima (chiar daca eu voi conduce mega senzational =)) =)) )...Asa ca m-am gandit la niste variante care, ma gandesc eu, ar fi mai pe placul domnului politist.

1. CALUGARITA
Acum, sincer, voi ati pica o calugarita? O femeie care si-a dedicat viata Domnului? Vrei sa te pui rau cu El?! Daca as putea juca rolul unei calugarite, eu zic ca nu ar avea cum sa ma pice. La urma urmei, e si el un om ca toti oamenii, cu frica lui Dumnezeu...
E greu insa : trebuie sa gasesti costum (NU! Nu ca cel din poza de sus, desi cred ca nici cu ala nu m-ar pica :)) ) , sa te abtii sa vorbesti urat, sa fii cuviincioasa. Ar trebui sa ma inchin si sa spun Tatal nostru inainte de traseu.



2. VIDEOCHAT/ MASEUZA
Nu stiu de ce si de unde am eu impresia asta, dar eu cred ca politistii sunt fierti dupa videochat si ...masaj :)) M-ar intreba despre tot felul de tehnici de masaj si chestii de la videochat care i-ar absorbi toata atentia si nu ar baga de seama ca am trecut pe rosu, ca am calcat un pieton, ca merg pe contrasens Dar ar trebui sa imi cumpar carti sa ma documentez in arta masajului.




3. POLITISTA
Acum, pe bune, ai pica una de-a ta?
4. Niste joburi cu nume d-astea fancy trancy de nici eu nu stiu exact ce inseamna:
- National Key Account Manager
-Business Unit Manager
-Brand Manager
-Creative Director
-Junior Copywriter
Orice sugestie este binevenita...

3 comentarii:

  1. Hai, ma, 2na, n-o sa te intrebe nimeni unde lucrezi :))
    Si, ipotetic vorbind, daca alegi "calugarita" si ala e ateu, ai dat de dracu' :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Spune CEO, ca nu stie multa lume. Cu atat mai putin un politist.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic sa spui ca esti sora lui Mircea Badea si succesul e garantat!

    RăspundețiȘtergere