28 octombrie 2009

Povesti cu oameni alcoolizati...


Am auzit zilele astea cele mai tari povestiri cu oameni care au intrecut putin masura la consumul de alcool. Oameni pe care ii cunosc. O sa ma rezum doar la doua dintre ele, deocamdata, pentru ca pe restul nu mi le mai amintesc. Oare de ce? :))
Acum mai multi ani, o prietena a plecat impreuna cu un coleg de-al ei intr-o deplasare la Bistrita, pentru un meci de fotbal. Acolo aveau treaba de abia a doua zi. Ce naiba sa faci in Bistrita pana a doua zi decat sa bei?! Si au luat oamenii toate cluburile si barurile din Bistrita la rand, incepand cu ora 8-9 seara. Primul bar se inchidea la 12, s-au mutat in altul...celalalt se inchidea la 2, au plecat si de acolo..si tot asa, din bar in bar , pana la 5 dimineata, cand n-au avut incotro decat sa mearga la hotel pentru ca nu mai era deschis nimic.
La hotel, "celebrul" hotel din buricul Bistritei, Coroana de Aur, nimeni. Usile incuiate. Liniste deplina. Treceau cativa oameni care se trezisera sa mearga la serviciu.
Incep amandoi sa dea cu pumnii, cu picioarele.
"Aloooo? Nu e nimeni aici?! Ce rahat de hotel e asta daca la ora 5 se incuie?"
Si continua timp de 5 minute sa faca agitatie, sa impinga usa si sa ameninte.
Colegul zice ca nu se mai poate asa ceva si isi ia avant cativa metri ca sa sparga usa.
"Boooooom!" ..Nimic!
Isi ia inca odata avant! Si i se largeste campul vizual. Pe cladire nu scrie Coroana de Aur...ci Prefectura Bistrita! (foto jos)


Oamenii erau atat de beti, incat nu si-au dat seama ca au ajuns la prefectura in loc de hotel.
Au ajuns intr-un final si la hotel. Pe la 6 dimineata.
Prietena alcoolizata deschide televizorul si incepe sa se uite la Marele Premiu al Australiei la Formula 1. Mai mult, incepe sa isi ia notite: "Schumacher pe locul 1 cu timpul nu stiu care...., Barichelo pe doi..." ma rog...Colegul, siderat.
-Ce dracu' faci?"
-Nu se vede? Imi notez rezultatele?!
-La 6 diumineata?! De ceeeee?!
-Cum de ce?! Sa fac reportaj cu Formula 1!!Pai nu de asta m-au trimis la Bistrita!?
De la atata alcool, prietena mea era convinsa ca venise la Bistrita sa faca material cu Marele Premiu al Australiei :))
Povestea 2.
Tot o prietena merge cu o amica de-a ei in concediu prin Spania, parca. Ies si ele ca fetele in oras si se fac praf.
Se intorc la hotel de abia tinandu-se pe picioare.
La intrarea in hotel, era unu' care le servea cu bere.
-Senior, ne scuzati, dar suntem prea praf, nu mai putem sa bem nimic!
Ala nimic, nu vrea sa plece.
-Hombre, chiar nu intelegi?! Nu vrem bere! Ne e rau!
Degeaba, ala tot insista acolo cu berea lui.
-Basta! Lasa-ne in pace!
Si pana la urma, reusesc sa scape de el.
A doua zi, cand sa plece de la hotel il vad inca de la lift pe omu' cu berile, era tot acolo in usa ...Isi zic ele: "Bai, hai sa mergem sa ne cerem scuze pentru aseara.."
Se apropie ele si il vad mai bine... Omul cu berile era din carton. Era o poza. Era un om care servea bere, intr-o poza :))

Un comentariu:

  1. Senzationale intamplarile :)) Am ras cu lacrimi. Eu din aceasta cauza am renuntat sa mai consum alcool. Eu am intrat cu capul in zid, am vazut stele verzi, iar a doua zi mi-a fost foarte rau. Acum nici nu mai am rezistenta la alcool si ma imbat foarte repede :))
    Corina Marinas

    RăspundețiȘtergere