21 octombrie 2009

Behaieli la Palat


In acest moment este o conferinta cu Gigi Becali. Din fericire nu sunt acolo. Ma uit la tv. Din afara, totul pare si mai penibil decat este in realitate.
Becali abereaza la greu, face niste glume de tot rahatu' si se aude pe ambianta o fatuca care rade cu gura pana la urechi. Chiar rage, as spune...Si nu ca s-a scapat odata...dar schelalaie la toate "glumele" lui Becali...
Ce impresie isi face lumea despre noi, ziaristii, cand o aude pe fata aia ca scoate asemenea "hahaieli" la o conferinta de presa!?
Am fost si eu la Palat de o mie de ori, am mai ras si noi, ca vorba aia - E CIRC, OAMENI BUNI! , dar vad ca acum se rade in hohote... vad ca este un cor general de rasete... De cand sunt eu atenta la conferinta, cred ca fata respectiva a "hahait" de vreo 10 ori ...

Am mai asitat azi la o faza lipsita de fair play.
O colega i-a pus o intrebare foarte ok lui Stoichita - "daca se teme de reactia fanilor la meciul cu Fener" , iar Stoichita a avut un raspuns ..nepotrivit, parerea mea:
-"Domnisoara, eu va intreb pe dvs cum se comporta viitorul baiat cu care o sa te intalnesti peste cateva ore?"...
...si toata lumea a inceput sa rada. Nu mi se pare ok cand unul de-al nostru e jignit/ atacat/ ironizat, iar restul incep sa rada.
Asa se intampla inainte la Palat....intre timp s-au mai indreptat putin lucrurile. Sper ca pe viitor sa fim mai uniti.

8 comentarii:

  1. băi dointiza, să-ţi zic părerea mea - fata aia atacată de stoichiţoiu e cam toantă dacă nu i-a spus: Deci credeţi că suporterii vă vor fute la fel cum o să o facă şi prietenul meu cu mine. În orice formă i-ar fi spus-o, era o minge mişto ridicată la fileu. Nu trebuia ratată.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce impresie isi face lumea daca intrebarile unui reporter sunt de genul: "dumneavoastra sunteti ultimul aparator al crestinismului in fata turcilor. ii veti bate?". de asta se rade la palat. un om normal aude o intrebare cretina, ii vine sa rada dar se abtine ca nu e frumos intr-o conferinta, asteapta sa faca becali o gluma si rade apoi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cine putea sa fie decat LAVINIA!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu m-am uitat azi in direct pe GSP TV la transmisiunea in direct de la palat. De mult nu am vazut ceva mai penibil. Gigi a vorbit 90 la suta din timp (o ora) de suporteri si nimeni nu l-a oprit ba chiar a fost incurajat. Iar rasul de pe fundal a facut ca telespectatorii sa-si faca o impresie despre reporteri ca sunt oligrofeni. Pacat, nu toti sunt asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ anonim 3 - crede-ma, am fost de "jdeori" la Palat...si stiu exact cum si de ce se rade acolo...se rade la glumele lui becali, se rade de intrebarile colegilor reporteri...nu eram scandalizata neaparat ca s-a ras, ca am mai ras si eu in alte ocazii, dar de felul in care s-a ras..ai idee cum se auzea pe transmisie rasul ala? mai ales ca era si de fata ...nu vreti sa stiti ce comentarii am auzit in jurul meu...problema e ca lumea nu isi face o impresie numai despre persoana care s-a manifestat asa, ci ne baga pe toti intr-o oala..

    RăspundețiȘtergere
  6. ah, am uitat sa adaug ceva: sunt persoane a caror voce nu stiu cum suna, pentru ca nu pun niciodata intrebari, dar critica intrebarile altora sau isi permit sa rada de ele.. e foarte urat sa faci asta. poti sa razi in sinea ta daca vrei, dar mai mult de atat e deja trist...eu nu rad de oamenii care pun intrebari mai aiurea, pt ca si eu la inceputurile mele aveam trac si uneori de emotie mai spuneam si tampenii...asa facem toti la inceput, nu ne nastem cu microfonu-n mana...

    RăspundețiȘtergere
  7. Lavinia era,bineinteles.La fiecare "povata" a lui Gigi ea incuvinta din cap a aprobare slugarnica..stiti voi la ce ma refer.La fel ca in talk show-uri.Oricum,Diana asa cum e ea,intreaba peste tot si isi face stirile fata de altele/altii care habar n-au pe unde se afla!
    Urat!Pana si ciobanu radea de noi.A vrut sa dea Digi Sport afara din palat...
    Oricum,show penibil!

    RăspundețiȘtergere