1 octombrie 2009

Inca una tare...



Eu la munca, scriam o stire... Suna telefonul: Roxana de la Tvr. Nu aud, aveam castile pe urechi. Pe messenger, Adi Voicu de la RTV imi lasa "disperat" mesaje: "Te suna Roxana. E urgent. Raspunde!" Amandoi sunt in Olanda, impreuna cu Mariusica de la gsp, pentru meciul Stelei cu Twente.

Las stirea balta si sun. Voce de barbat la telefon:

El: - Alooo, Doinita de la Pro tv?

Eu: -Da...

El: - Ce faci, mai, Doinita de la Pro tv?

Eu: - Alooo? Cu cine vorbesc??? Care e faza?

El: - Ce faci, tata? hăhăhăhă...

Eu: - Bai, ce naiba vreti de la mine? Roxana??? Aloooo?

El: - Doinita de la Pro Tv...De ce nu esti aici?

Eu: - Bai, cine esti? Ce vrei de la mine? Lasa glumele...

El: - Doina de la Pro tv , de ce nu esti in Olanda la meci? HăHăhăhă...

Eu: - Bai, Adita??? Roxana??? Mariusicaa???Ce vreti ma???

El: - Ce faci, tata? hăhăhă...

Eu: - Domnu' Becaliiiiiiii??? Ce faceti?

El: - Da, tata! Ce faci, Doina de la Pro tv?

Eu: - Aaaaa, biiiine...Ce v-au pus nebunii aia sa faceti?

El: - De acum inainte sa vii numai tu cu Steaua in deplasare :))... "

.....si aia erau lesinati de ras, cu telefonul pe speaker... Erau in hotelul in care este cazata Steaua si s-au intalnit cu Becali, care , nu stiu cum, i-a intrebat de mine...si le-a venit ideea sa ma sune...

Feriti-va! Razbunarea va fi crunta!!!

5 comentarii:

  1. desigur, daca sponsorizeaza gigi...

    RăspundețiȘtergere
  2. uite cum cineva de la steaua iti duce dorul! Data viitoare o sa sune fainisi! Iulian

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, cred ca d-aia n-a batut steaua pe twente, ca n-am fost eu acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai, ma, ca ii e drag lui Gigi de tine, Doinita de la Pro TV! :)Sincer, nicio ironie. Bine, il mai apuca din cand in cand si poate sa se ia de tine cand ti-e lumea mai draga. Dar pana atunci... enjoy!

    RăspundețiȘtergere