12 ianuarie 2010

Iubiti si cainii vagabonzi...



Daca in mall-ul Afi Pallace Cotroceni umbla sobolanii nestingheriti, ca la ei acasa ( am vazut o poza saptamana trecuta in Adevarul de seara), de ce n-ar umbla si cainii vagabonzi - tot ca la ei acasa - prin salile de sport din complexul Lia Manoliu?

Am fost saptamana trecuta sa fac un intreviu acolo si , in loc sa dau de sportivi, pe holul care lega salile de sport, am dat peste un caine negru, semi-fioros (foto sus).



Ca sa nu mai zic ca totul era in paragina pe acolo. Si cand te gandesti ca acolo se pregatesc campioni mondiali si olimpici....



Cel mai "tare" mi s-a parut domnul din poza de mai jos. Nu, nu este bunicul pensionar venit sa isi vada nepotica la antrenament. Este chiar antrenorul! Frate, avea 100 de ani! Nici nu putea sa mearga! De abia se mai putea tine pe picioare ! O antrena pe o fata la aruncarea greutatii.
Si ne mai ofticam ca nu castiga Romania medalii...la orice sport...
Nu am facut poza in salile de sport, dar si alea arata jalnic. Pe hol este un puternic miros de canalizare si toaleta. Si frig. Si caini vagabonzi.

Ce performanta sa faci in conditiile astea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu