17 ianuarie 2010

Dor de vara...



Da, m-am saturat sa merg mereu zgribulita, cu spatele teapan, cu degetele degerande, cu taliple inghetate (la asta, ultima, e vina mea ca nu mi-am luat UGG-uri!: ))
Mi s-a acrit de frig.
Mi s-a facut dor de vara.
Da, de canicula.
De caldura aia care te lesina.
Cand mergi pe strada la 10 dimineata si simti ca parca te-a lovit ceva in moalele capului...de caldura.
Cand ti se face greata de la aerul irespirabil.
Cand nu poti sa dormi noaptea ca nu ai aer conditionat si te zvarcolesti in pat vreo 3-4 ore...si adormi, in sfarsit, pe la 5 dimineata.
Cand nu mai suporti nicio haina pe tine...
Cand nicio bautura nu ti se pare suficient de rece...

Senzatia mi-a fost accentuata si dupa ce am ascultat zilele trecute melodia "Zile insorite", La Familia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu