7 ianuarie 2010

Ajutor!



Nu! N-am patit nimic. Nu am nevoie de ajutor. Este vorba despre colegul nostru de la Kanal, "Ajutor". Este baiatul care sta la mijloc. In dreapta il recunoasteti pe Varu' (da, cel cu pasaportul!).

Ajutor este un adevarat personaj printre noi. Este fascinant. Spune niste lucruri de te lasa masca.
Ieri am asistat la o faza super tare!
Eram la filmare in aeroport, in formula pe care o vedeti in poza. Pentru ca intre cursele pe care le asteptam era o pauza mare, am mers sa mancam ceva.
Dupa ce "rade" tot din farfurie, Ajutor cade pe ganduri. Ii zice colegului sau, Mihai Stanescu (foto stanga):

Ajutor: - Bai, mi-am depasit bugetul...
Stanescu: - Eu nu!
Eu si Varu ne uitam dubios la ei.
-Da' ce, ma', aveti diurna de aeroport?
Ajutor explica:
-Nu, a fost ziua colegului nostru Silviu si a facut cinste azi. Pentru ca noi plecam la filmare, ne-a dat cate 150 de mii sa ne luam ceva la aeroport.


Eu, Varu si Mihai il laudam pe Silviu pentru gest. Numai Ajutor are o nemultumire.
Se uita la bon: 20,5 Ron.
Pune mana pe telefon. Il suna pe Silviu. Tonul lui era grav si cat se poate de serios.
-Salut, Silviu! Uite, sa stii ca eu am cheltuit mai mult decat mi-ai dat tu! Cu 55.000!
-Asa, si?
-Pai vreau sa imi dai restul de bani ca nu mi-a ajuns!
-Poftim?
-Da. Am pastrat si bonul si vreau sa imi dai 55.000 . Cu cat am depasit. Ca nu mi-a ajuns.
-Pai si ce, nu poti sa pui tu de la tine?
-Pai am pus! Dar ii vreau inapoi! Ca nu mi-a ajuns de o masa cat mi-ai dat tu! Asa mi se pare corect! Mi-ai dat bani sa mananc in aeroport, dar nu mi-au ajuns! Mia trebuie sa imi dai 55.000!

Noi eram lesinati de ras. Mi s-a parut foarte tare Ajutor la faza asta :)) O sa ma interesez daca si-a primit sau nu banii :))

PS: Probabil va intrebati de ce i se spune "Ajutor!"

Cica, intr-o deplasare, s-a trezit brusc din somn, in miez de noapte, si a inceput sa tipe "Ajutooooor!" si de atunci i-a ramas porecla asta.

10 comentarii:

  1. Continuarea a fost insa si mai si. Colegul Ajutor si cu prietenul Varu au inceput sa admire avioane. Si au existat replici de genul:
    Varu: Uite ma cum decoleaza ala!
    Ajutor: Unde ma?
    Varu: Uite la coltul cladirii aleia din fata!
    Ajutor: ?!?!?!? ... Aaaaa. Da ma. Ba da organizti sunt astia pe aeroport.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar continuarea continuarii este:
    dupa deja 20 de minute in care "varu" si "ajutor" nu mai bagau pe nimeni in seama si se uitau fascinati la avioane, intreb:
    -auzi, dar voi o sa stati aici 3 ore sa va uitati la avioane?
    ajutor, meditand: - ar fi o chestie! daca as avea o tigara , as sta 3 zile!

    ps: tigara = marijuana

    RăspundețiȘtergere
  3. Si continuarea continuarii continuarii ... Doina si cu mine ne-an ridicat si am plecat. Dupa vreo 20 de minute au aparut si cei doi cercetatori :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Il intreb pe Ajutor pe la 2 noaptea la aeroport"bai Ajutor, cati ani ai?!" El raspunde "Stii ca nu se spune!" Da de ce nu zici cati ani ai parca esti femeie!" Ajutor raspunde " Pai cred ca sunt femeie ca sunt nascut pe 8 martie!" toti am lesinat de ras.
    Alta intamplare cu Ajutor tot la aeroport, ii zic "bai Ajutor ce ai fi tu in stare sa faci pt echipa ta favorita-Steaua?!" el zice " Chiar am facut ceva, am plecat de la inmormantarea bunica-mii sa ajung la meci! eu contrariat si neplacut surprins il cert ca nu se face asa ceva...la care Ajutor zice" Da Iulian dar era DERBY!" aoleuuuu! Ajutor!

    RăspundețiȘtergere
  5. ajutor e genial! in curand o sa aiba o pagina pe facebook din aia cu DEVINO FAN. :)) vorbesc serios!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alta faza.Il sun pe Ajutor intro zi sa l intreb ceva.Si bineinteles, cand raspunde,il salut si il intreb din automatism "Ce faci"?Ce credeti ca imi raspunde? LA CIMITIR ! Cum ma?, il intreb eu! Zice,, DA! Sunt cu bunica mea!Isi cauta groapa si eu o ajut!Il intreb :Pai ce ma..e moarta si "merge"?Raspunde:Nu frate!Dar saraca se gandeste ca daca se duce....
    Am zis ca mor de ras...
    Asta e AJUTOR ..!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @sorin: se pare ca saraca femeie a avut intuitie...daca e sa ne luam dupa ce am citit in comentariul lui iulian :D

    RăspundețiȘtergere
  8. gata de azi sunt fan "ajutor" trebuie sa stam mai mult pe langa el :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, România are un erou. El este reprezentat de personajul de faţă:Ajutorl. Realitatea este compusa din mai multe povestiri în care personajul cu o mie de feţe sau Dan, iese în evidenţă. Lăsându-ne să înţelegem cu ce se ocupă el. Care e rostul lui. Asemenea unui Superman sau un Batman, dar fără puteri speciale, ci doar dotat cu o pregătire aparte, eroul nostru îşi propune să lupte împotriva celor răi din presa. Indiferent că salvează nişte copii din mâinile unor răpitori, că scapă de un ucigaş în serie, că apără un deputat sau că scufundă un submarin, scopul lui este acela de-ai salva pe cei ce nu se pot să se apere de unii singuri, arătând astfel şi incompetenţa celor care il conduc. Dar, dincolo de povestea videojurnalistica, avem povestea personajului. Dacă ar fi să-l întrebăm pe el de ce face toate astea, nu ar şti să ne răspundă. Eroul nostru suferă de amnezie. Ba mai mult, frânturi de memorie, mascate în coşmaruri care il trezesc noaptea, par să revină din când în când. Asemeni lui Superman personajul are un job în rândul ziariştilor. Ca ziarist pare a fi un pămpălău, un fricos, dar cu mare priză la o anumită colegă. Însă nici asta nu e partea interesată, pentru că asemenea lui Batman el dispune de o pregatire speciala in baza KANAL D. Işi poate concepe orice chip doreşte. Cu toate astea se luptă cu o fobie si aceea este FEMEIA SI ALCOOLUL.Un erou cu probleme. Un erou care nu ştie ce i-a venit să facă pe cameramanul.

    RăspundețiȘtergere