20 ianuarie 2010

UGG de super fite




Bai, UGG-urile sunt deja un fenomen! M-am amagit in zadar ca sunt ceva trecator...care o sa tina doar o iarna si pe urma vor fi aruncate in dulapul cu vechituri!
Am crezut ca o sa fie cum au fost pantalonii evazati, incaltarile cu platforma de 10 cm, fustele gen lambada, fustele gipsy etc...

Dar se pare ca nu! Mai mult, in octombrie Jimmy Choo lanseaza propriile modele de UGG!

Nu era suficient ca UGG-urile originale costa de la 4 milioane in sus (sunt si de 8-9 milioane!), ale astora de la Jimmy Choo vor costa 800 de euro! Da, UGG de 800 de euro!


Inscrieti-va pe lista de acum, caci vor fi in editie limitata ;)

6 comentarii:

  1. bine ca ai revenit la subiectul asta ca am si eu o problema, chiar nu sunt alte incaltaminte pt fete in afara de UGG? ca pe mine ma sokeaza sa vad la toate fetele acelasi tip de incaltaminte? ies doar pana la meme, sa-mi iau o saorma si sigur vad 1, 2 fete cu uggggg. eu daca vad pe cineva cu cu un tricou sau ceva k al meu ma simt inconfortabil, nici nu pot sa-mi imaginez cum m-as simti sa vad pe toata lumea cu acelasi tricou ca al meu....

    vasi

    RăspundețiȘtergere
  2. @ vasi: hahahaha :)) ai dreptate, dar UGG-urile sunt ca un virus, s-a raspandit si nu mai poate fi controlat :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai incearca niste ugg-uri adevarate cica sunt super calduroase si nu intra apa in ele 100 de $ si nu mai ai probleme cu frigul

    RăspundețiȘtergere
  4. Doina in jurul lumii, stii ca sunt fanul numarul 1 al UGGURILOR ORIGINALE nu din cele care au impanzit Bucurestiul in 2009! si da, 9.000.000 mi se pare un pret cam exagerat pt o pereche, desi eu am dat, iar cand le va scoate Jimmy Choo pe cele de 800 va fi bataie pe ele, oricum sunt editie limitata! am 9 perechi si inca imi cumpar:)sa mai scrii despre asta ca imi place tare mult subiectul! si nu e vb de fite cum poate ar zice anumite persoane, ci doar de faptul ca imi place CALITATEA si nu ce e FALS!

    RăspundețiȘtergere
  5. asa este. sa facem un partid al ugg-urilor.cu oty purtatoare de cuvant! acum serios vorbind si mie imi plac al dracului de tare.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ oty:
    1. dar ce ne facem cu UGG-urile de la Jimmy Choo? Adica ok, sunt de la Jimmy Choo, dar pana la urma tot fake sunt! Deci te-ai baga la fake Jimmy Choo Ugg?
    2. eu nu am nimic cu oamenii care si-au luat UGG fake, pentru ca nu toata lumea isi permite sa dea 9 milioane pe o pereche de cizme. Tin de cald si alea de 2 milioane :)

    RăspundețiȘtergere