27 ianuarie 2010

Unde e incalzirea globala?



Ce se intampla cu incalzirea globala?! Care era treaba cu topirea ghetarilor? Cu moartea ursilor polari?
La noi nu se mai topeste nici stratul ala amarat de 10 cm de zapada, care e pe strazi de vreo doua saptamani! Iar temperatura peste 0 grade....pare acum tropicala pentru mine.

Nu am chef sa fac nimic pe frigul asta. As vrea sa dorm pana la primavara. Sau macar sa nu mai ies din casa. Parca sunt intr-un cosmar!

Oooof, si eu care imi puneam atatea sperante in incalzirea asta globala. Speram ca in cativa ani sa fie si la noi asa ca la Lisabona. Iarna vreo 18 grade!
Cine stie, daca se accentueaza un pic efectul de sera...poate peste vreo 20 ani se muta ursuletii koala in Romania si imi indeplinesc si eu visul :))

10 comentarii:

  1. Avea Taxi melodia "Criogenia salveaza Romania"...acum s-ar putea pune in practica...

    Am mai spus-o, eu privesc partea plina a paharului, Cola nu mai trebuie bagata in frigider :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @paulica: dar eu m-am lasat de cooola , paulica! beau ceai! iar ala se raceste imediat!

    RăspundețiȘtergere
  3. dar prajiturile de la bufet, alea bune, cand le lasi?

    RăspundețiȘtergere
  4. @ iulian: aoleu, nu mmai spune in "locuri publice" ca am mancat prajitura! ma compromiti! :)) dar acum daca tot s-a aflat, sa se stie macar ca a fost ultra-mega -super delicioasa! as manca zilnic!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) adio jumatate de regim/dieta :)) Nu stiu daca te-ai uitat la meteo pe net, eu am avut proasta inspiratie sa ma uit si pana pe 5 febr, doar pana atunci avea afisat, o sa ninga :(( Eu cred ca emigrez in tarile calde ca la noi nu imi mai place, prea mult frig, prea multa gheata, acum prea multa zapada:(

    RăspundețiȘtergere
  6. @ ana: nu pot sa tin regim pe gerul asta! frigul imi consuma din calorii :P

    RăspundețiȘtergere
  7. :) asta asa e, ai nevoie de proteine :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca şi faza cu gripa porcină, şi treaba cu încălzirea globală este tot o poveste de adormit copii şi adulţi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca habar nu aveti ce e aia incalzire globala de ce discutati aiure?
    Orice semianalfabet are impresia ca incalzirea globala chiar asta inseamna caldura si atat. Puneti mana si va informati inainte sa aberati toate rahaturile.

    RăspundețiȘtergere