16 ianuarie 2010

De pe la mall...



Atat de multa lume la coada la bilete la film n-am vazut nici macar miercurea, cand iti iei doua bilete la pret de unu cu Orange Wednesday.
Asta este doar o parte din coada de la Cinema City, din Afi Palace Cotroceni. La intrare la Imax mai erau inca pe atatia.
Ce-o fi fost in capul meu sa incerc sa ma duc sambata seara la film?
Oare o sa apuc si eu vreodata sa vad, in viata asta, Avatar la IMAX? Saptamana viitoare singurele date disponibile erau joi, de la 22.30 (mi-e sa nu adorm pe acolo, mai ales ca ma ia si ameteala de la ochelarii aia) si vineri de la 7 seara, cand oricum nu am cum sa ajung.
Ma rog...Poate pe la vara...

Cu ocazia asta i-am vazut si eu pe amaratii aia de la concursul PRO FM - care stau intr-o masina (in mijlocul mall-ului) inca de prin decembrie. Eu habar n-aveam de concursul asta. Cica cine rezista cel mai mult in ea, o castiga. La inceput erau 4, acum au ramas numai 2: o fata si un baiat. Si stau acolo zi si noapte. Cu o pauza de 10 minute la 4 ore sau geva de genul. Ingrozitor! Cata rabdare trebuie sa ai , frate... Cred ca nu as fi rezistat nici 2 zile inchisa intr-o masina...

In rest, au inceput reducerile. Grabiti-va!

4 comentarii:

  1. Daca iti faci rezervare la Avatar, prinzi bilet, altfel n-ai nicio sansa. Plus ca pentru rezervari, este coada separata, deci nu stai o ora pana sa ajungi in fata. Ii intrebi pe saracii aia care pazesc ordinea si disciplina pe acolo si te indruma ei spre casa... miraculoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar daca mergi aici http://www.libertycenter.ro/

    itit iei bilet cu doar o jumatate de ora inainte de inceprea filmului. L-am vazut vineri. Super frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rost are sa vezi Avatar in alta parte decat la iMax?... Ei au cheltuit peste $300 000 000 ca sa-l faca iMax si noi il vedem 3D sau digital? :)) Ma enerveaza oamenii care nu l-au vazut la iMax si spun ca nu i-au impresionat efectele :))) Doina, nu te duce la alt cinematograf, ca doar nu te duci sa vezi ce poveste senzationala este Avatar. Iti zic eu, e previzibila si siropoasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. @elena, @ crisa: normal ca nu ma duc sa vad avatar decat la imax! Nu ma intereseaza povestea. mi-am dat seama de tot ce se intampla inca din trailerul ala care tine cat juma' de film!

    RăspundețiȘtergere