18 ianuarie 2010

18 ianuarie - cea mai deprimanta zi a anului



Daca va simtiti mai tristi astazi, daca aveti tendinte sinucigase, daca vi se pare ca viata nu mai are niciun sens, ca tot ce faceti este in zadar, ca ninge doar ca sa va faca Dumnezeu in ciuda, ca mancarea nu are gust....nu va faceti griji! Este perfect normal sa va simtiti asa! Pentru ca astazi este cea mai deprimanta zi a anului 2010! Are si nume - Blue Monday!

Da, e "oficial". Asa arata studiile! Dintre toate zilele de anul asta, cica azi - luni18 ianuarie - este cea mai deprimanta. Am vazut eu pe net. Daca e pe net, e adevarat, nu? :))

Deci daca trecem de ziua asta, urmeaza atatea zile pline de fericire si optimism :))

Cum a a ajuns "cercetatorul" Cliff Arnall la concluzia asta? A facut el o formula magica, in care a luat in calcul niste date matematice, vremea de afara, datoriile, motivatia personala si timpul trecut de la Craciun. Si a reiesit luni - 18 ianuarie.
Se stia inca de anul trecut, dar eu de abia azi am aflat...
Parca simteam eu "ceva" in aer! :))
Incercati sa nu va sinucideti ;)

3 comentarii:

  1. De cati ani o fi avut nevoie "cercetatorul" asta sa ajunga la o asemnea concluzie? La mine cea mai deprimanta perioada e in preajma Sarbatorilor, dar nu atat incat sa ma gandesc la sinucidere :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am stat la Urgenta...la o filmare ..pentru sport....!Nu am facut nimic!Am stat O ORA SI JUMATATE la -2 GRADE !
    Cred ca se potriveste ,nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Doina daca te sinucizi...te omor cu mana mea!

    RăspundețiȘtergere