5 ianuarie 2010

Sa mancam bine!...In Bansko..



Doar nu credeti ca am stat in masa de doi bani de la "aparthotel". Nu! Am luat cu asalt tavernele din Bansko, care sunt "fara numar". Cred ca din 10 in 10 metri era cate o "MEXANA" (asa se numesc la ei tavernele), fiecare cu un miros care mai de care mai imbietor.

Majoritatea au la intrare un angajat care te invita sa incerci cele mai gustoase preparate bulgaresti. Am vazut ca mai toti stiau cateva cuvinte in romaneste.






Preparatele din carne ale bulagrilor sunt mega-senzationale. Si intr-o prezentare foarte tare. Ti le aduc clocotind, fierband, in foc, in fum...ca sa impresioneze placut. Portiile sunt de la mari in sus, iar preturile sunt si ele ok.




La bulgari am mancat cea mai buna paine, indiferent daca era paine normala, ca cea de jos, sau specialitate, ca cea de sus. Aia care arata ca o lipie era mega-delicioasa: facuta pe vatra, un pic uleioasa, cu branza si aroma de usturoi. Costa cam 1.80 euro bucata, dar merita.




Deci, la carnuri si preparate pe gratar stau excelent. Insa, la capitolul dulciuri mi s-a parut cam sunt am praf. Nu aveau mai nimic traditional, ci banalitati gen inghetata si clatite.


In concluzie, "mexana" nu trebuie ratata! :)


2 comentarii:

  1. Citesc cu atata interes de bansko asta de parca urmeaza sa-mi petrec restul vietii acolo... you are evil!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ anonim: gata, am terminat!!! in weekend ma duc la bran...o sa fac o comparatie:))

    RăspundețiȘtergere