22 ianuarie 2010

Frigiderul gol




Nu, frigiderul din poza nu a fost golit ca sa fie dezghetat si apoi curatat. De la sursele mele am aflat ca, dimpotriva, el a fost chiar aprovizionat. Se poate observa, desigur, cutia de lapte care ii da o nota de belshug si festin culinar.

Eu am murit de ras cand am vazut ditamai farfuria cu o bucatica aproape invizibila de...ceva.

Iar cutia aia de margarina face toti banii. Parca e din alt film. Se vad si 2-3 legume obosite in cutiile de jos.

Frigiderul din poza e cat se poate de real. Nu este al unei familii de oameni amarati, care nu au ce sa manance. Este al unei colege-reporter.

Hai, voi, cunoscatorii, al cui credeti ca este?

8 comentarii:

  1. Dupa ce vad acolo....Alexandra!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred, nu cred, sunt sigura ca e al lui Oty! am ghicit???

    RăspundețiȘtergere
  3. Colega-reporter? Hmm, daca o fi chiar frigiderul tau, Doino?

    RăspundețiȘtergere
  4. Al meu nu e sigur, ca la mine ar fi branza de doua luni si o margarina de anul trecuta...hahaha

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu poate fi frigiderul unnui coleg reporter-operator! Al meu e mai negru inauntru de cand cu pariul!

    RăspundețiȘtergere
  6. si castigatorul ce primeste? bucatica aceea de branza-whatever sau trebuie sa o scoata la o cina copioasa pe colega? sau mai rau sa ii umple frigiderul:)).
    Mazu'

    RăspundețiȘtergere
  7. seamna cu al meu dar eu nu am suport de sticle

    RăspundețiȘtergere
  8. toti baietii sunt interesati sa iasa cu fetele al caror frigider arata asa :)

    RăspundețiȘtergere