13 ianuarie 2010

Scarbos




Astazi am asistat live, fara sa vreau, la cum era aprovizionat un magazin de paine. Si mi s-a intors stomacul pe dos.
Furgoneta care a transportat painea avea usile deschise si am vazut ce era inauntru: jegul de cel putin 1 cm pe pereti, mucegai sau noroi ...Masina era alba si va dati seama cum se vedea negreala aia. Era ceva de neimaginat. Iar painea era in niste lazi cu un fel de gratii, deci se putea atinge foarte usor de jegul de pe masina.
Asa ca...aveti mare grija de unde va cumparati painea.

Eu sunt de parare ca mai bine manaci paine proaspata, decat din aia ambalata , cu 100 de E-uri, care tine juma' de an. Dar cred ca sunt pe cale sa ma razgandesc.
Oricum, raman fidela painii proaspete din supermarketuri, macar aia e facuta pe loc si pusa pe rafturi. Cel putin asa cred eu :))

2 comentarii:

  1. Cel mai bine este de mine fiindca nu prea mananc paine. Atunci cand vreau sa pap paine, si asta se intampla destul de rar, cumpar din aia ambalata.

    RăspundețiȘtergere
  2. mai exista o varianta si mai buna, sa iti cumperi un aparat de facut paine si iti faci cand vrei si cu ce vrei si stii exact ce mananci, si colac peste pupaza mai este si dementiala :)Este investitie care chiar merita

    RăspundețiȘtergere