29 septembrie 2009

Ce n-a vazut Parisul...



Inainte de toate, NU RATATI VIDEOCLIPUL DIN JOSUL PAGINII!!! E SENZATIE! :)) Sa va uitati la el cu cu sonooor!!!

Asaaa....Postarea asta trebuia sa fie facuta mai demult, cand m-am intors din concediu, dar nu aveam materialul complet...Am tot asteptat un filmulet de la colegul Iulian.
Pe scurt, asta vara, in drum spre Apuseni, m-am oprit si pe la cetatea de la Deva, care e in renovare si n-am putut sa vad mare lucru. Bla bla bla...



Ideea e ca jos, la poalele muntelui, este centrul de pregatire olimpic de la Deva...acolo unde se antreneaza gimnastele noastre. Ei bine, pentru cine n-a trecut pe acolo, in fata sunt statui cu fostele glorii din gimnastica (Nadia, Milosovici, Simona Amanar etc), Belu, Bitang...




Sincer, cred ca meritam si eu un loc acolo...si, ca sa va dati seama de ce, va rog sa urmariti videoclipul de mai jos si sa vedeti ce talente am :))
(Videoclipul este facut in vara, cand am fost la un gratar cu prietenii mei de la munca...Montajul este facut de celebrul co-operator Iulian Nedelcu ;) )

Un comentariu:

  1. Daca mai beai un pahar, faceai flick fluck-uri tot drumul pana in Bucuresti. Si ceilalti, veneau incet, incet cu masina. Daca se puteau tine dupa tine!

    RăspundețiȘtergere