11 septembrie 2009

BCR "cremsnit" Romania



Pe 19 septembrie incepe BCR Open Romania...pe care il astept de anul trecut de pe vreme asta. Nu ca as fi eu cel mai infocat fan al tenisului, dar acolo, la Arenele BNR, exista ...CREMSNITUL PERFECT! Oh, da!
Eu sunt in egala masura fanul turneului, dar si al teraselor / magazinaselor/patiseriilor care isi fac aparitia acolo an de an, odata cu inceperea turneului...
Ei bine, de cand ma stiu eu (de pe vremea cand organizam chiuluri in masa de la liceu ca sa mergem la Open) exista acolo o patiserie care se numeste "Poiana Soarelui".
Si an de an, mananc celebrul "Cremsnit francez" (parca asa ii zice, a nu se confunda cu cremsnitul obisnuit). Dar cremsnitul francez este mult mai mult decat un cremsnit oarecare... Are mai multe randuri de foietaj, printre ele o delicioasa crema de vanilie, nu prea dulce, tocmai potrivita, ca sa nu fie gretos, pentru ca deasupra mai are o glazura foarte dulce, care se imbina perfect cu restul compozitiei. Este minunat!
Mi-am facut acdreditare la turneu numai ca sa imi iau cremsnit.
Bine, pe langa cremsnitul francez, au si un cremsnit obisnuit (nu am incercat, ca nu mai avea rost), placinte cu mere fragede cu aroma de scortisoara, prajituri cu migdale care se topesc in gura, eclere si multe alte bunatati...
Sper ca nu si-au schimbat astia de la turneu patiseria pentru ca atunci as trai o adevarata drama :))

2 comentarii:

  1. Promit ca la conferinta de presa o sa intreb daca o sa ai onorea si in acest an sa-ti satisfaci dorintele culinare =))

    RăspundețiȘtergere