2 septembrie 2009

Prin tinutul motilor...



Ok, ati vazut Tour Eiffel, London Eye, Coloseumul...dar cati dintre voi ati vazut ..cascada Pişoaia? :)) Da, ati citit bine :))
Am dat intamplator de ea, intr-o "excursie" fara un scop in sine pana in comuna Avram Iancu (judetul Alba) ...
Acum nu va inchipuiti ca e cine stie ce, dar daca tot am apucat sa o vad am zis sa va spun si voua de existenta ei :)
Odata ajunsi insa la cascada, peisajul este superb: si spre cascada si invers (foto jos)..
Esti tu singur cu natura :)



Evident, nu ai ce sa cauti / faci in mod special in satul Avram Iancu...dar pe noi ne-a atras ca acolo se termina efectiv drumul. Nu mai aveai incotro sa mergi...
Am facut cam 30-40 de minute de la Arieseni pana acolo... iar traseul a fost suuupeeerb :)



Bine, poti sa vezitezi casa in care a locuit Avram Iancu (foto jos).




Eu am cumparat niste branza si palinca pentru taica-miu de la niste oameni de acasa. Branza am aruncat-o cand am ajuns acasa , ca nu mi-a placut :)) Dar oamenii au fost de treaba, mai ales ca am dat buzna la ei in casa (aflasem de la un satean cum ca ar vinde ceva... :)) )




Am aflat ca oamenii din zona se ocupa cu fabricarea butoaielor :) si apoi pleaca sa le vanda prin tara.



In rest...nimic notabil :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu