17 septembrie 2009

Dansul pinguinului...

Am ramas cu sechele dupa deplasarea la Medias...Nu din punct de vedere profesional...ci din alte motive..cum ar fi "Dansul pinguinului".

La hotelul la care eram cazati, dupa cum v-am mai povestit, erau nunti dupa nunti. Sambata nunta, duminica nunta...Insa duminica n-am suferit prea tare din cauza zgomotului, pentru ca pe la 8-9 seara s-au carat toti nuntasii la meci, iar cand ne-am intors noi la hotel ,pe la 11 seara , faceau aia curat in sala de mese :))

Sa revenim..."Dansul pinguinului" a fost laitmotivul deplasarii la Medias. L-am auzit la nunta, l-am auzit (si chiar l-am dansat) la micul dejun pentru ca testau "dj"-ii sistemul de sonorizare (pe melodia "Dansul pinguinului", evideeent!!!), l-am exersat cu colegii pana si la stadion. Eu am ramas repetenta, pentru ca am gresit pasii :)) Mai avem de invatat, pentru ca miscarile noastre nu sunt prea naturale :)) Parca facem gimnastica aerobica, nu dansul pinguinului :))

Saptamana viitoare ma duc la o nunta, asa ca ma pun pe exersat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu