28 septembrie 2009

Care e treaba cu broccoli si conopida?




Bai, nu inteleg de ce broccoli este considerat o leguma comestibila...Am incercat, jur, dar tot nu pricep ce le place oamenilor la broccoli. In plus, are si un status special...adica nu e considerat "banal", ca ardeiul si morcovul de exemplu. Adica daca pe ardei il mananci cu branza, broccoli il mananci cu somon.
Alta chestie: niciodata nu il poti spala ca lumea...cand am mancat avea pietrucele in el, care mi-au scrasnit in masele. Groaznic.
Apoi, nu are niciun gust. Crud mai e cum e, dar fiert...
Conopida e ceva mai ok decat broccoli. In sensul ca murata e senzationala..dar fiarta sau prajita e horror. Are o consistenta neplacuta, ramane apa imbibata in ea...
Intamplare cu broccoli
Am o colega, sa ii zicem Oty, care e fan broccoli. Si am iesit in oras, cu fetele, iar ea si-a comandat somon cu...evident broccoli. Cat timp ea s-a dus la baie, o alta colega (nu-i dau numele, dar sa ii zicem Vio) i-a facut o farsa: a rupt din buchetul ala imens de broccoli o bucatica mica, mica, mica de tot si i-a asezat-o langa somon..restul de broccoli l-a ascuns.
Vine Oty: - Fetelor, ce e asta?
Noi - Ce?
Oty: - Asta e broccoli???!!!
Noi: - Pare broccoli..De ce?
Oty: - Pai ataaat??? Nu pot sa cred!!!! Asta e portia de broccoli???
Noi: - Dar esti sigura ca ai comandat broccoli?
-Ory: -Daaaaa!!! Gata, ma duc la ei! Nu se poate asa ceva! Nici nu se vede!!! Nu e posibil asa ceva...
Pana la urma nu ne-am mai putut abtine, am inceput sa radem si s-a prins ca noi suntem vinovate :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu