25 septembrie 2009

A treia ora de condus...



Inainte de a va povesti ce am invatat azi, vreau sa multumesc unor persoane..exact asa ca la Premiile Oscar.

In primul rand, vreau sa le multumesc tuturor celor care ma incurajeaza cu deja celebra replica: "Toti retarzii au permis si conduc masini".. Va multumesc, este foarte incurajator. Cand nu nimeresc sa schimb dintr-a 3-a intr-a doua (asta am invatat azi) , ma gandesc plina de optimism ca toti retarzii pot.

In al doilea rand, vreau sa ii multumesc colegului de trust care m-a incurajat dandu-mi-o exemplu pe sora lui, care a terminat psihic doi instructori, dupa care a renuntat...ca si-a dat seama ca nu e de ea. Mii de multumiri si lui!

In al treilea rand, ii multumesc si colegului de serviciu care mi-a dat incredere ca pot lua cu brio sala. Mi-a spus ca unui prieten de-al lui i-a picat intrebarea: "Cati metri trebuie sa aiba funia cu care legi vaca , atunci cand mergi cu ea pe marginea drumului?" ...Chiar nu ma gandisem la lucrul asta, pentru ca eu vreau permis de conducere, nu de oier...


In al patrulea, dar nu in ultimul rand vreau sa ii multumesc mamei mele, care atunci cand i-am dat vestea ca m-am inscris la scoala de soferi, primul cuvant pe care l-a scos pe gura a fost "Aoleu!" dupa care a urmat o pauza de 30 e secunde. Despre cum s-a descurcat maica-mea la scoala de soferi si imediat dupa, va povestesc cu o alta ocazie :))

In rest, azi am repetat ce am facut la primele lectii si spre surprinderea mea domn' instructor m-a scos pe strada..desi stabilisem data trecuta ca parca totusi nu e cazul. Am condus prin Dr Taberei ...Mi se pare horror ca atunci cand esti la intersectie si trebuie sa virezi la stanga/dreapta si ai atatea pe cap (gen sa te asiguri, sa dai semnal, sa te uiti si la semafor, sa tii bine piciorul pe ambreiaj, sa nu il lovesti pe ala din fata etc) , in momentul cand faci virajul, trebuie sa mai schimbi si vitezele...Asta mai lipsea, pe bune!!!

Plus ca mi-am impus ca de acum inainte sa traversez numai pe la trecerile de pietoni, regulamentar, sa nu le mai dau batai de cap soferilor :)

3 comentarii:

  1. asta cu traversatul a fost si hotarirea mea dupa ce-m vazut cum e sa "fii sofer " :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cea mai tare e aia cu mama ta, cu "Aoleu" :))) Eu nu o inteleg, pe bune! ;) Eu cand am luat sala cu 25 si am picat traseul, am plans o zi intreaga. Ma gandeam: "Toti analfabetii conduc si eu nu pot!" Sa vezi cand o sa faci primul accident si te duci la politie cu cineva care nu stie sa scrie si trebuie sa-i completezi tu foaia :)) I've been there!

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu m-am civilizat la traversare, dupa ce am devenit sofer :D
    eu cred ca o sa iti placa din ce in ce mai tare sa conduci, daca nu si nu iti place, de ce sa o mai faci? :)

    RăspundețiȘtergere