16 septembrie 2009

"Bai, tu chiar nu pricepi?..."


La cererea celor care nu au cont pe facebook, o sa pun si pe blog o postare mai veche cu Gigi Becali...


Eu, la meciul Farul -Steaua (acum vreun an)..
Imediat dupa meci Gigi Becali da declaratii.
Eu, ca un reporter constiincios ce sunt, sun repede sa dau declaratiile incendiare la Crawl.
Redau dialogul.
Eu: - Salut. Doina sunt. Scrie repede ca n-am timp.
Interlocutorul: Ce vrei?
Eu: Nu auzi??? Scrie repede: declaratie Gigi Becali!!!
Interlocutorul: Ce declaratie??
Eu: Hai scrie odata! "A fost un meci..."
Interlocutorul, deja nervos: " Ce declaratie maa?"
Eu, si mai nervoasa, ca omul de la crawl nu percuteaza: "Bai, CINE ESTI??? EU SUNT DOINA SI ITI DAU O DECLARATIE!!!! DE CE NU SCRII? CE NU INTELEGI??"Interlocutorul: ?????*****Eu: Aloooo? MA AUZI???BAAAI???CINE ESTI TU SI CINE TE-A PUS LA CRAWL? SCRII ODATA? ca trebuie sa merg la sincroane!!! Deci: DECLARATIE GIGI BECALI, doua puncte..."
Interlocutorul: zi ma ce declaratie vrei ??"
Eu: Baaai, tu chiar nu pricepi??
Interlocutorul: Alo? Ce declaratie.........zi ce declaratie sa iti dau...
....si tot asa vreo 2 minute.....pana cand....mi-am dat seama...In momentul ala m-am facut VERDE!!! Nu mai stiam ce sa fac....de abia atunci m-am prins ca nu sunasem la crawl, ci la Gigi Becali....si tipam la el sa scrie mai repede...

4 comentarii:

  1. trebuia sa inceapa totul cu "cine nu are cont pe facebook"...tipic

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai citit-o, mi-ai si povestit-o, dar de fiecare data rad cu lacrimi :)) Este incredibila faza, dar nu i-o doresc nimanui!

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuia sã formulezi cam aşa: bă, ia un pix şi scrie o declaraţie de la muie ăla de fecali, arzălarpămaţe

    RăspundețiȘtergere