11 septembrie 2009

Licenta de alcoolic...



Alcoolul nu este pentru toata lumea...Am ajuns la concluzia ca , pentru a avea dreptul sa bei alcool, ar trebui sa dai un test ...un examen, cum faci ca sa intri la facultate, sa iei permisul auto etc...Pentru ca trebuie sa ai o anumita conduita in timp ce bei, dupa ce bei, si a doua zi...
Mie nu ar trebui sa mi se permita sa beau alcool...pentru ca nu fac fatza. Cum zice colega mea Violeta, ma imbat "de la un dop".
Am fost aseara cu niste prieteni si am baut nu mai mult de trei pahare de vin..diluate si cu apa minerala. De ce la multe ore de la eveniment, picioarele mele sunt inca moi, creierul este pe slow motion, am ameteli si in stomac o stare de agitatie? Era sa raman si fara un dinte pentru ca am muscat din furculita de dimineata cand am incercat sa mananc...
Oricum, mi-e mult mai bine ca aseara, cand m-am dus sa dorm. Eu stiam ca daca bei, adormi bustean. Dar nu: vedeam mii de stele luminoase care se invarteau in mintea mea si care nu imi dadeau pace. Si ma tineam tare de marginea patului ca sa nu fuga cearsaful cu mine, pentru ca patul, evident, nu voia sa stea locului: se invartea. Si imi era sete. As fi baut o galeata de apa.
Dar astea sunt efectele secundare, care apar la o ora, doua, noua dupa ce am baut.
Se intampla chestii si in timp ce beau: aseara am facut roata in mijlocul strazii, data trecuta m-am dus la niste necunoscuti la masa si i-am pus sa faca, alaturi de mine, ca Statuia Libertatii,.
Cand m-am intors din deplasarea din Irlanda, am baut in avion vin. Un pahar. Am inceput sa lansez teoreme: "Ciocolata alba nu este ciocolata", "aurul alb nu este aur"...si credeti-ma, nu vreti sa auziti si motivele pentru care am ajuns la concluziile astea. In acelasi context am aflat ca mamei colegului Ronai de la Digi ii place sa bea ceai cu branza faramitata in el :)))

Asa ca m-am hotarat sa nu mai beau deloc (cu exceptia aniversarilor si nuntilor). Plus ca alcoolul are foarte multe calorii.

Pina colada: 378 de calorii
Mojito: 214 de calorii
Cosmopolitan: 200 de calorii
Chocolate Martini : 438 de calorii
Margarita: 280de calorii
Martini: 160 de calorii
Bloody Mary: 118 de calorii
Vin rosu: 120 de calorii
Vin alb: 120 de calorii
Bere: 150-198 de calorii
Lichior de cafea: 348 de calorii
Vodca tonica: 200 de calorii
Gin tonic: 200 de calorii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu