12 septembrie 2009

Doina in jurul..Mediasului

Pentru ca sunt "Doina in jurul lumii", astazi sunt ...in jurul Mediasului...dupa Steaua, evident..
Si stau pe jos, pe mocheta de la hotel, si duduie podeaua cu mine pentru ca la parter este o nunta (eu stau la 1)...Se aude "We will rock you". Mai devreme era Jagga Jagga. Ce sa mai..., muzica pentru toate gusturile :))

Iar eu implor FTP-ul ...sa se transmita mai repede ce am filmat...Dar ftp-ul nu vrea..50 kb...49...48...40,2...20 de minute...19 minute...18 minute..

Si vine un miros de sarmale...si de friptura...si de mamaliguta...iar eu mananc un mar ca sunt la regim.

Tocmai mi-au adus colegii cazati in camera de vizavi o apa plata...merge cu mirosul de sarmale.

Mai aveam 2 minute ramase de transmis , dar a picat transferul, s-a resetat si a luat-o de la inceput...Ma injura Jacob, producatorul, care mai are 20 de minute pana la jurnal...

15 minute ramase, 14 minute...

Daca pica din nou, am pus-o...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu