31 martie 2010

Dupa blocuri...



2010. Uniunea Europeana. Romania. Bucuresti, capitala tarii. Carterul Militari. La mine in spatele blocului. Pare o imagine desprinsa de undeva din trecut, dintr-o satra de tigani.

Am inchis ochii si i-am deschis din nou. Am crezut ca poate mi se pare. Dar nu, cele trei "doamne" erau inca acolo!
Ce s-au gandit ele, daca tot vine Pastele, sa faca un pic de curatenie in casa! Si au scos covorul IN MIJLOCUL STRAZII si l-au spalat cu furtunul! Mi s-a facut sila. Nu se poate asa ceva! Nu este normal!
Cum sa iesi in anul 2010 sa speli covoarele in strada?! Nu am mai facut poze, dar pe urma le-au atarnat pe toate pe un gard! Si era gardul plin de covoare!



E suficient sa fie 3 tigani in toata zona, ca se strica tot. Imi pare rau, dar e adevarat. Parca se molipsesc si restul de la ei. Copiii canta in parculetul de langa bloc manele si baietii le vorbesc fetelor cu "fa".
Nu cred ca exista leac pentru asa ceva.

3 comentarii:

  1. Mai usor, ca se trezesc ceva "pioneri" ai democratiei si te iau la rost ca nu le intelegi spiritul si ca esti retrograda, nazista, rasista si esti o atacatoare a convietuirii pasnice si o adversara a interculturalitatii si congruentei pasnice intre etnii. Huo, fascisto! Huo, care esti antidemocratica!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doinitzoo, mai ceva ca la nunta... da' nu pot sa cred, a gatit Vio? :-) iar Iulica, cum sta el acolo, ca un rege, in capul mesei... :-)

    RăspundețiȘtergere