21 iulie 2009

MILITARI E NUMAI 1 ...


Da, Militari e numai 1...ca sa il citez pe un coleg care mi-a lasat un comentariu la postarea despre "Fiare vechi".
Astazi am avut parte de o noua surpriza neplacuta in mirificul meu cartier..Pe langa cainii care latra, tiganii care tipa "fiare veeechi", femeia de serviciu care traneste cu tomberoanele, azi am avut un new entry. Zgomot de sapaturi in asfalt. O bormasina, ceva..."Or schimba vreo teava pe strada", ma gandesc eu...cand colo, 3 vecini de la blocul de cocalari de vizavi s-au hotarat ei sa isi faca , de la sine putere, parcare in fata blocului...si au inceput sa darame TROTUARUL!!!! Cu LOPATA!!!! si de cateva ore tot sparg asfaltul..



Am iesit pe balcon si le-am facut niste poze. Mi se pare incredibil..Sincer, ne meritam soarta...O natie de cocalari...Nu generalizez, dar astia sunt majoritatea.
Nu mai pot, ma zgarie pe creier...sapa ala de cateva ore ..si daca vrea sa darame chiar toata bordura aia, va mai dura cel putin 3 ore.



2 comentarii: