19 iulie 2009

UN DELICIU...


Astazi o sa va povestesc despre restaurantul meu preferat din Sinaia...de unde m-am intors acum cateva ore. Nu, nu-mi dau aia bani sa le fac reclama, pur si simplu imi place mie.




Se numeste "Alex" si are specific unguresc. Decorul este f dragut, traditional, cu mese si pe terasa, in inauntru si la etaj. Privelistea de la etaj e chiar draguta.


Restaurantul are vreo 150 de locuri...Portiile sunt mari si delicioase, intr-o prezentare fooooarte apetisanta.Inainte sa iti aduca ce ai comandat, primesti din partea casei un platouas cu slanina, untura si ceapa rosie, dar astea nu-s pentru fetele delicate :)) n-am mancat untura in viata mea.


Eu sunt fan mancaruri traditionale (au si romanesti si unguresti), mai ales bulz. Preturile sunt chiar ok.



6 comentarii:

  1. Am mancat si eu la asta odata. E misto, da... parca tot nu e Taverna Sarbului!!! Sincer...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina, promit ca incerc data viitoare cand merg la Sinaia. Dar nu in aceeasi zi cu Taverna Sarbului. Poate de ziua mea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doinitzooo, da ciorba de fasole au? Si unde e Alex asta? Ca-n afara de Taverna nu stiu nimic in Sinaia...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-s anonim, sunt Andrei, Doina Cristiana, da nu mi-a luat numele, nu stiu de ce...

    RăspundețiȘtergere
  5. pai ai in paine este ciorde fasole...e ff buna

    RăspundețiȘtergere