9 iulie 2009

AUSTRIA

Am plecat din Austria cu senzatia ca oamenii de acolo sunt foarte relaxati, nu prea stiu ce inseamna stresul si le place sa duca o viata linistita. Ce-i drept, am fost si intr-un oras mai mic - Villach, inconjurat de statiuni. La ei, cu mici exceptii, totul se inchidea pe la 7. Pana si mallul...iar duminica chiar ca nu mai gaseai nimic deschis. Daca voiai sa mananci dupa ora 7 - si noi mancam de multe ori pe la 10 seara, dupa meciuri - ai foarte putine variante: un fast food bazat pe snitele si cordon bleu si kebab-ul din fata hotelului nostru. Mi s-a acrit de cate snitele si kebab am mancat ... Cat despre privelistea din zona Faaker See (asa se numea lacul de acolo) era pur si simplu senzationala! Am descoperit noi undeva sus, pe un munte, o terasa de unde vedeai toata zona...Ah, si unde aveau o placinta de afine (sau sa fi fost coacaze?) senzationaaaala!!! Timp liber am avut cam vreo 2 jumtatati de zi...in care ne-am facut niste poze foarte frumoase pe acolo , iar cei care le-au vazut au ramas cu impresia (gresita!) ca "vai , ce ne-am distrat noi in austria!".."parca sunteti in concediu, nu la munca"...Si numai noi stim cat ne-am chinuit cu transmisia FTP in primele 2-3 zile... Dar despre asta un pic mai incolo...asta a fost doar o introducere!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu