16 iulie 2009

IN CAUTAREA LUI BIBISKOV ...


Sosirea lui Bibiskov in cantonamentul Stelei ne-a dat cele mai mari batai de cap. Nimeni nu prea stia cum arata, insa un lucru era cert : trebuia sa il gasim si sa il filmam. Asa ca toata lumea (de fapt, toata lumea buna ;) ) s-a strans la hotelul Stelei in speranta ca din senin va aparea Bibiskov.






"Cum in recunoastem?""Cum stim daca e el?"Vazusem doar o poza mica, mica, pe aparatul foto al colegului care-l pozase noaptea trecuta , de prin tufisuri :)) Dupa jumatate de ora de "atarnare", ved la vreo 200 de metri de noi un individ care mi-a atras atentia doar prin faptul ca era imbracat complet in alb...Ii las pe colegi si ma apropii de individ..ma uit asa, mai pe furis, sa nu vada omul ca ma holbez la el..."Hmmm...asa...parca ..oarecum..sa zicem..ar semana cu ce al vazut eu in poza..."Ma intorc la grupul din parcare si le zic "Bai..nu stiu ce sa zic...paca ala in alb ar semana oarecum.." si o iau si pe colega Roxana cu mine...


Mergem noi asa ca si cum am admira peisajul (asa pe ploaie ::)) ) , ne apropiem, ne uitam una la alta : "Bai, mie mi se pare ca el e" - ii zic eu Roxanei. Ea mie: "Ooof, eu n-am vazut poza!! Dar pare a fi fostbalist..."Ne intoarcem si mai luam dupa noi inca un om - Catalin Barbu, de la Kanal D.Mergem din nou, pentru a treia oara, in aceeasi directie, sa recunoastem un om pe care nu-l vazusem in viata noastra. In cele din urma, satui de atatea ture prin parcare, am ajuns noi la concluzia ca EL ESTE.Ne ducem frumos, il luam direct, ca si cum n-am fi avut nici cea mai mica indoiala din lume ca nu ar fi el Bibiskov. Dupa noi trei, repede operatorii...S-a speriat un pic bietul om, care lua si el o gura de aer in parcare :))Si asa l-am descoperit noi pe bulgarul Stelei...Puteti "admira" si cateva poze facute in ziua aia, la hotelul Stelei...


2 comentarii:

  1. mie mi-a plãcut instantaneul ãla cu echipa stelei în pãdure. al câtelea era bibiskov?

    RăspundețiȘtergere
  2. lumea buna doar? buna ase multumim bun eu cu iulian nu facem parte din ea

    RăspundețiȘtergere