15 iulie 2009

SARITI!!! HOTIIIII!!!!

Au fost si momente amuzante in Austria. Cea mai tare chestie li s-a intamplat colegilor de la Pro Sport Magiun si Hojda. Doi baieti foarte de treaba. M-am prapadit de ras.
In primul rand, era foarte amuzant faptul ca ei "locuiau" in "grota". Da, da! Grota! Desigur, nu era o grota pe bune, dar asa am poreclit noi pensiunea unde erau ei cazati pentru ca avea tavanul foarte, foarte jos...
Dar nu asta e faza tare. Incerc sa redau povestirea prin cuvintele colegului Magiun. Acum, oi mai inflori si eu putin ..sa sune mai bine :))

" - Bai, azi-noapte dormeam, dus...Liniste, racoare, nu bazaia nici musca...Hojda dormea si el in camera cealalta...Ca prin vis, il aud urland, panicat: "
- HOTIIII!!!! HOTIIIII! SARITI! SARITI!!!!"
Panica maxima. Eu, alarmat, strig si eu: - Unde, ma? Unde, ma? Ca ii omooooor!!!!"
Ma ridic din pat, sa ii prind pe hoti..gata sa sar la bataie...Cand colo...in camera liniste deplina. Hodja dormea dus. Stau un pic sa imi revin din soc...si imi dau seama ca de fapt Hojda visa si vorbea in somn". :))

Nu stiu daca am reusit sa o povestesc la fel de funny ca Magiun, dar noi am murit de ras cand am auzit-o.

Un comentariu: