28 iulie 2009

REGULAMENT DE ORDINE INTERIOARA..LA WC


Am fost astazi la senzationalul "Harry Potter si Printul Semipur", dar nu despre asta vreau sa vorbesc...Cu ocazia asta am trecut si pe la toaleta din mall, unde erau lipite pe usa niste reguli de comportament. In toaleta, desigur. Cel care le-a scris s-a vrut si inteligent, si ironic, si amuzant, si sarcastic...numai ca o da in penibil.
"Folositi cu incredere peria alaturata..." Evident ca nu exista asa ceva, iar cei care au folosit toaleta au observat si au adus niste competari paginii cu regulamentul de ordine interioara din toaleta.
Nu e nevoie de un afis care arata ca o gluma proasta ca sa stii ce ai de facut intr-o toaleta: daca ai 7 ani de acasa, nu te sui pe capac, tragi apa, te speli pe maini etc..
E de-a dreptul enervant inceputul "regulamentului" : "Acest loc minunat este o toaleta. Unii mai numesc acest spatiu destinat "meditatiei" : wc, closet, privata, locul unde merge imparatul pe jos.."
Ma rog, poate nu am inteles eu prea bine mesajul..sau artisticitatea lui...
Oricum, toaletele din mall-uri sunt naspa, ca sa nu mai zic de alea din aeroportul Otopeni...Pentru un aeroport international, sunt de-a dreptul penibile.





2 comentarii:

  1. :))))))))))))) nu pot sa cred! acum 2 zile am fost in exact aceeasi cabina la toaleta:))))
    eu am fost de acord cu completarile facute cu pixu' :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doina, nu cred ca ai fost la toaleta din "Aeroportul International Baneasa", aceasta autogara oraseneasca de cea mai joasa speta, care se viseaza aeroport...

    RăspundețiȘtergere