12 iulie 2009

TOP 5 BAD MOMENTS AUSTRIA

1.Ziua 2 din Austria:
- nu mai mergea incarcatorul de la laptop si nu puteam transmite nimic !!! am fost in 4-5 magazine :
* - Nu, ne pare rau, nu avem , aducem in 4-5 zile;
* - Stiti, noi avem, dar dvs aveti o mufa foooarte speciala...
* - Da, avem, dar noi avem de puterea nu stiu care, voua va trebuie alt fel... etc etc etc
-fpt-ul ne-a imbolnavit: am facut rugaciuni in fata laptopului vreo 5 ore. Transmiteam 10 minute de conferinta in 4 ore. Toata lumea era in crize.
-s-a stricat si gps-ul (din nou).


2. Ziua "Bibiskov".
Suna telefonul la 8 dimineata.
x: - Ai vazut in ziar?
eu: - Ce?
x: - A venit un jucator bulgar la Steaua.
eu, adormita: - Foarte bine..Si l-ati prins la aeroport?
x: - Pai ... e la voi in cantonament.
eu : ?????? ----PANICA!!!! -----
Mergem la antrenament. Toata lumea de la Steaua se facea ca ploua. Daca nu vedeam poza pe net, aproape ca te-ar fi facut sa crezi ca nici nu a existaT vreodata vreun bulgar in cantonamentul Stelei.Pentru minunata supriza din ziar, am avut grija sa le "multumim" colegilor de la..ziar. (vezi foto).A urmat panda de vreo 2 ore in ploaie la hotelul Stelei. L-am prins pana la urma pe bulgar, pe care l-am si urmarit de altfel cu 150 de km/h pana la aeroport

.3. Meciul cu Dinamo Zagreb.Pe langa faptul ca operatorul Marian de la TVR a primit o piatra in cap de la suporterii croati, ne-a prins o ploaie torentiala care ne-a facut praf. Jucatorii , pe care i-am asteptat 20 de minute in ploaie, ne-au ignorat cu desavarsire si nu ne-au mai dat niciun intreviu...vezi doamne, noi putem sta in ploaie, ei nu.In timp ce televizunile transmiteau imaginile de la meci, la hotel la Steaua sosea bulgarul..


4. Ziua meciului cu Bohemians Praga : din cauza alergaturii continue (s-a mers la Klagenfurt ca venea Argaseala + alte materiale+ meci + transmisie) , nimeni nu apucase sa manance ...si se facuse ora 10 seara. Mai aveam un pic si ne luam la bataie intre noi de irascibili ce eram...toata lumea era la un pas sa lesine de foame.


5. Locul 5 e ocupat de un eveniment neplacut despre care stiu cei care au fost acolo...ma rog..si nu numai...
PS: Pentru ca topul are numai 5 pozitii, am si o mentiune speciala si pentru colegii care au fugit cu hidrobicicletele...stiu ei ce si cum...

Un comentariu:

  1. o deplasare f interesanta! Eu sunt cu vasi in depl cu dinamo in Aix les bainsi am alte de povestit! iulian

    RăspundețiȘtergere